jimmywe's Laatste bijdragen

  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Bij aanvraag vergunning etc moeten ze aangeven hoeveel ruimte er is per bezoeker. Je kan daar niet gewoon van uitgaan.
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Zijn inderdaad pak meer dagkaarten.
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Alle ego’s wat tevreden houden?
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Goh. Qua smaak wel. Maar objectief wel juist. Misschien is Damon op dat uur ook nog niet zover heen.
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Anderzijds met Gorillaz en 21P wel 2 dikke headliners op zaterdag na elkaar. We hebben het al met minder moeten doen in het recente...
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Wat ik al zei eerder. Wel meer festivals dat er niks tegelijk met hen speelt… niet overal weliswaar
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Nope
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Voila, dacht wel er nog heel wat te vergeten.
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Laatste keer niet geloof ik. Gestrand op 18000 tal tickets als ik het goed heb.
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    In elk geval wel wat te speculeren naar potentiële RW-headliners toe, of Barn grootheden: Headliner: - Tame Impala - Blink 182 - Charli...
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Dan zou Ghost al serieus commercieel moeten doorbreken, vorige keer sportpaleis was ook niet uitverkocht? Dan lijkt me Graspop, die echt...
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Zou je al Barn moeten hebben. Anders is dat toch ideaal om 1 van die 2 hoogste spots op Graspop in te nemen? Als Bad Omens dat al doet?
  • J
    jimmywe reageerde op het onderwerp Rock Werchter 2026.
    Er is al aantal jaar sprake van Slayer. Dus het moet er wel eens van komen gok ik? Hellfest zal wel mee pushen.