De Wall of Death die ik net op mijn scherm zeg, bewijst het tegendeel. Ik ben normaal gesproken één van de laatste die je het op gaat zien nemen voor dit soort bands, want ik vind er eigenlijk helemaal geen reet aan. En al helemaal niet met zo'n krijsende zanger. Maar deze show was echt mokervet...