het probleem wat ik er meer mee heb is dat het ook een beetje provocerend is, en dat het een soort verdienmodel van Sophie Straat is geworden om ergens heel hard tegen aan te schoppen om zogezegd iets aan te kaarten. Maar hier overtuig je helemaal niemand mee, maar het gaat wel weer over Sophie...