Prima commentaar maatje, mag er gewoon zijn. En niemand hoeft het idd met mij eens te zijn.
Daarom erken ik ook dat The Cure absoluut legendarisch is. Voor mij alleen een kwestie van persoonlijke smaak.
Ik hoor liever Zara Larsson of andere poppy muziek.
Desalniettemin houden we samen van...