Stu Bru is idd achterhaald, maar ze negeren Graspop ten minste nog niet.. hun kennende zouden ze dat ook nog durven doen!
Maar de aandacht voor Graspop tov een Werchter of Pukkelpop is altijd minder!
Hopelijk in de toekomst neemt Willy deze fakkel over!