Beetje nog aan het nagenieten. Het was simpelweg een leuke dag met leuke acts, zaken waren ook logistiek beter geregeld (laatste keer was 2022). Ik was in mijn eentje maar heb me geen moment alleen gevoeld. De busreis (deze keer geregeld vanuit Pinkpop zelf) verliep ook vrijwel vlekkeloos.
Ik...