Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Zoek alleen in titels
Door:
Home
Nieuws
Nieuws
Geruchten
Verslagen
Voorbeschouwingen
Achtergronden
Festivalpodcast
Agenda
Festivalagenda
Komend weekend
Festival Paklijst
Zelf bijdragen
Community
Festival Forum
FESTEN
Shop
Werken op Festivals
Festivalrapport
Festivalacts Top 100
Festival Forum
Forumoverzicht
Activity Wall
Nieuwe berichten
Leden
Huisregels
Zoek forums
Inloggen
Registreren
Wat is er nieuw
Zoeken
Zoek alleen in titels
Door:
Zoek alleen in titels
Door:
Laatste bijdragen
Registreer
Menu
Installeer de app
Installeren
JavaScript is uitgeschakeld. Schakel JavaScript in jouw browser in voordat je doorgaat voor een betere ervaring.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven.
Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals
Microsoft Edge
of
Google Chrome
te gebruiken.
fred alweer..'s Laatste bijdragen
F
fred alweer..
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Ja beetje zelfde feeling als Triggerfinger. Franz heeft wel echt nog wat hits gelukkig. Valt me op hoeveel meezingende dans ze hebben...
zaterdag om 18:23
F
fred alweer..
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Ik ben na 3 minuten weggelopen bij deze act genaamd "Sofie Tukker".
zaterdag om 16:42
F
fred alweer..
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Jenny Beth is live echt 30x zo goed als op de plaat. Holy shit wat een queen.
zaterdag om 16:08
F
fred alweer..
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Inderdaad niet te doen inmiddels 😅
zaterdag om 15:28
F
fred alweer..
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Even terug naar de inhoud... Wodan Boys was een verlaat donderwolkje, potverdorie 🔥🔥🔥
zaterdag om 15:17
F
fred alweer..
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
En u bent zelf een fotomodel 😉? Simpelweg een bekrompen opmerking. Ik zou zeggen, doe er wat mee!
zaterdag om 15:05
F
fred alweer..
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
Ja same! Sorry jongens 🙈
zaterdag om 14:28
F
fred alweer..
reageerde op het onderwerp
Pinkpop 2026
.
We hebben koffie! Het is werm! Nog opvallend rustig, wel lekker eigenlijk.
zaterdag om 13:01
Bovenaan
Onderaan