fred alweer..'s Laatste bijdragen

  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ja beetje zelfde feeling als Triggerfinger. Franz heeft wel echt nog wat hits gelukkig. Valt me op hoeveel meezingende dans ze hebben...
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik ben na 3 minuten weggelopen bij deze act genaamd "Sofie Tukker".
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Jenny Beth is live echt 30x zo goed als op de plaat. Holy shit wat een queen.
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Inderdaad niet te doen inmiddels 😅
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Even terug naar de inhoud... Wodan Boys was een verlaat donderwolkje, potverdorie 🔥🔥🔥
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    En u bent zelf een fotomodel 😉? Simpelweg een bekrompen opmerking. Ik zou zeggen, doe er wat mee!
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ja same! Sorry jongens 🙈
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    We hebben koffie! Het is werm! Nog opvallend rustig, wel lekker eigenlijk.