fred alweer..'s Laatste bijdragen

  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Ik leef echt voor deze MBV-saga. Ach ja, laatst keer dat er heel lang geen namen waren kwam met o.a. met Aphex Twin. Dus je weet nooit 🙃!
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Roadburn 2026.
    Dus ik zie jou bij Otay:Onni in de Mezz :p?
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    De reden dat ik dit zei, is dat ik oprecht geloof in dat er nog heel veel potentie is qua extra publiek die nu geen kaartje koopt. Ter...
  • F
    fred alweer.. reageerde op het onderwerp Best Kept Secret 2026.
    Gister mensen tegengekomen die die hard Gorillaz en Jack White fans zijn en nog nooit van BKS hadden gehoord. Toch bizar...