Wat betreft het geluid, het viel me ook op dat het vrij zacht stond, wat voor mij met tinnitus, hyperacusis en een "rammel" bij extreem lage bassen, een welkome verrassing was, de oordoppen waren veelal niet nodig. Als ik op een redelijk volume nog met iemand naast me kan praten ipv schreeuwen...