Recente inhoud door Festi93

  1. F

    Live is Live 2026

    Haha, ja juist! Maandag met iron Maiden. Of gewoon n verkoop voor 50 (ipv 80 op swap)
  2. F

    Live is Live 2026

    Ik kan niet gaan en zit met voordeeltickets die niet op swap kunnen. Zelf wel 80 euro voor betaald. Iemand die ze wil ruilen voor gewone tickets en ik geef 25 euro per ticket dan ofzo? Mijn tickets moeten nog op naam gezet worden dus dan heb je zelf geen nadeel, just al wat drinkgeld ;-)