Ik kan niet gaan en zit met voordeeltickets die niet op swap kunnen. Zelf wel 80 euro voor betaald. Iemand die ze wil ruilen voor gewone tickets en ik geef 25 euro per ticket dan ofzo?
Mijn tickets moeten nog op naam gezet worden dus dan heb je zelf geen nadeel, just al wat drinkgeld ;-)