degrotegeneraal's Laatste bijdragen

  • degrotegeneraal
    degrotegeneraal reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ga je toch gewoon naar Royel Otis
  • degrotegeneraal
    degrotegeneraal reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Wist niet dat ik dit in me had, maar die is toch al veel te groot voor die spot? Maar ja met een beetje schuiven in het programma kom je...
  • degrotegeneraal
    degrotegeneraal reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Net NBT met een fantastsiche akoestische versie van Evolution op radio 2. Jan Willem gooide nog een balletje op m.b.t. PP dit jaar...
  • degrotegeneraal
    degrotegeneraal reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ja hoor dat kan prima. Overal komt hetzelfde heerlijke Limburgse water uit.
  • degrotegeneraal
    degrotegeneraal reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ben net flink wat bier aan het klaarzetten, dus wij zijn voorbereid!!!