Ik vond zelf het nachtconcept van the Floor bij BKS wel fijn, maar daar ligt de focus dus wel meer op hitjes. St. Paul en dan weer een dj act van ongeveer een uur.
Ik zou zelf wel iets meer "andere" genres snachts willen of beetje terug in de tijd dingen, zoals een oude trance set, early-rave...