Goh dit klinkt echt als een topdag! Toen was ik nog niet bezig met LL, maar wel met BROCKHAMPTON :)
Die show in de Melkweg was ook legendarisch. Volledig bezweet maar voldaan de zaal uitgelopen. Met als hoogtepunt na de moshpit helemaal vooraan voor SUMMER.
Jammer dat ze zijn gestopt, al...