Dante's Laatste bijdragen

  • Dante
    Dante reageerde op het onderwerp Ik ben naar … geweest en het was ….
    Ohh ja, dat is wel balen. Ik heb op een verhoging gestaan, dus niet op de vloer. Daar leek het wel te druk ja, dus blij met de keuze :)
  • Dante
    Dante reageerde op het onderwerp Ik ben naar … geweest en het was ….
    Weval in de Oosterpoort, wat een heerlijke show! Het tempo zat er lekker in en er werd goed gedanst. Vooral Gimme Some en Dopamine...