D02's Laatste bijdragen

  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Di-rect komt niet over yungblud heen, die hadden idd beter van posities kunnen wisselen. Yungblud was een lekkere opwarmer voor de foo’s
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik denk dat het meer een persoonlijke kwestie van mijn kant is hoor, normaal kan ik naar veel luisteren maar hier kwam ik moeilijk...
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Poh die Jade, ik had er nooit van gehoord en nu begrijp ik ook waarom 🫣, gelukkig gaan tom morello, yungblud en FF dat nog goed maken...
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Ik heb ook een filmpje vam the vaccines gezien
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Zeker ook niks ten nadelen van hem, maar het ziet er erg hobbymatig uit.
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Hahaha idd, de gozer in dat gare busje of waar die ook in zat. Waarschijnlijk leuk bedoeld maar zag er meer uit als TV Landgraaf
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    En als ze dan slim zijn direct ticket verkoop starten, waarschijnlijk zitten veel mensen dan in de euforie en zullen direct tickets...
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Waarschijnlijk bij de opening rond 15:00 zal er een rij staan, hoe later je bent die dag hoe sneller dat je de camping op komt. daar...
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Helder, ik dacht dat je misschien met als rw ook een eigen tent kon meenemen
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Begrijp ik het goed dat je van de dagcamping alleen gebruik kunt maken als je de festitent erbij boekt?
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Sow dat is idd een tegenvaller als ze die niet spelen, is toch echt wel mijn favourite van hun. Dacht eigenlijk dat ‘car’ een no-brainer...
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Denk dat het een uurtje Träcksäck met een hoop gastartiesten wordt. Zal zeker niet alleen limburgstalig zijn normaal in de stille jan...
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Nee maar kan me voorstellen dat alle plattegronden gereed zijn en inmiddels gedeeld zijn met personen/bedrijven die dit nodig hebben
  • D
    D02 reageerde op het onderwerp Pinkpop 2026.
    Volgens mij niet de podia maar wel overige zaken op het terrein, denk aan die schaduwtenten etc.