Recente inhoud door colette283

  1. colette283

    Pinkpop 2026

    Niet echt in de tent, net er buiten op het bankje nog een snackje genuttigd. Maar wat we hebben kunnen zien, ging het wel goed los in de tent. Vond wel de afstelling van de boxen minder, dan eerder op de dag en de rest van het weekend ( dan heb ik het over de tent). Maar dat kan uiteraard ook...
  2. colette283

    Pinkpop 2026

    Everlong is een heel sterk nummer omdat iedereen het kent, zelfs de niet foo's kenner, maar ik ben het eens. Voor mij is Walk ook het beste nummer, maar dat is natuurlijk ook heel erg persoonlijk uiteraard.
  3. colette283

    Pinkpop 2026

    Zo leek het indd wel ja, toen wij in het voorvak stonden en af en toe met een schuin oog naar het scherm keken, als of het naast de headliners de drukst bezochte artiest was.
  4. colette283

    Pinkpop 2026

    YUNGBLUD was magtig mooi‼️🔥🤘
  5. colette283

    Pinkpop 2026

    Rechts. Staan niet gelijk achter de hekken, beetje schuin, denk een rij of 5/6 er achter.
  6. colette283

    Pinkpop 2026

    Wij stonden vooraan, toen de poortjes dicht gingen aan het einde van Royel Otis. Even moeten wachten, dat het meeste het voorvak uit is gelopen. En konden gelijk daarna naar binnen. Wel jammer dat het niet helemaal wordt leeg geveegd.
  7. colette283

    Pinkpop 2026

    Yes‼️ vooraan bij Yungblud! Gelukt 🤘🔥. Ff wachten met Wet Leg op de achtergrond 🤘
  8. colette283

    Pinkpop 2026

    Giant Rooks waren goed, hadden misschien zelfs later eigenlijk op het programma horen staan. Het was indd nog rustig, maar dat zal meer vanwege de warmte zijn.
  9. colette283

    Pinkpop 2026

    Er zitten best flinke knallen tussen hier, in Gronsveld. Sterkte daar, als het nog die kant op komt. Keep it safe!
  10. colette283

    Pinkpop 2026

    Dat staat als het goed is op de site of de app. Mijn vriend heeft dat gecheckt ivm barsten in zijn scherm. Het kan gewoon vanaf mijn telefoon of, je kunt naar de informatie balie gaan dan zoeken ze het op doormiddel van id. Zoiets was het volgens mij. Wel met een dagkaart, kun je als die eenmaal...
  11. colette283

    Pinkpop 2026

    Dat is niet met elkaar te vergelijken.
  12. colette283

    Pinkpop 2026

    Wel een idee, voor de komende warme edities die nog komen gaan 🤣. Ik ben voor in elk geval 🤘😂
  13. colette283

    Pinkpop 2026

    Veel plezier alvast voor de campinggasten, let een beetje op elkaar maar vooral op jezelf!! 🤘🍻 Vandaag moeten we nog werken, kids zijn op schoolreisje dus die zullen niet zo vroeg terug zijn verwacht ik. (Aachener Zoo en Efteling) Het weekend zal ik te herkennen zijn. Vrijdag Smooth af...
  14. colette283

    Pinkpop 2026

    Draai een plantenspuitmond op je drinkfles, af en toe ff sprietsen of gooi gewoon dat laatste lauwe water van je flesje over je heen. Dat is wel een verademing.
  15. colette283

    Pinkpop 2026

    Eigenlijk gewoon een normaal water flesje, maar wij hebben ook al 0,5 maar ook gewoon 1L of 1,5L voor 2 meegenomen. Tot nu toe met temperaturen als deze, werd er niet moeilijk over gedaan. De dop, mag officieel niet, maar stop het even in je schoen en draai binnen de dop er weer op.