Ik zie het wel gebeuren als headliner hoor.
Bij Werchter zullen ze zo'n plek ook wel 'eisen'
Te licht i.m.o. ook. Maar ze zijn niet kleiner dan bv een The XX
Met een goede combi is daar een mooie dag van te maken. Vond het de vorige keer op Werchter bijzonder weinig aan, mooi voor een uur...