Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wat is een White Lies concert een hit or miss. Heb ze inmiddels 5x live gezien maar het is elke keer op de knietjes bidden dat hij een goede dag heeft. Laatste keer in 2022 klonk het erg goed maar dit is weer zo pijnlijk...
Dit is de volledige lijst. Hij gaf wel aan dat sommige festivalsets korter zijn en daardoor enkele songs zullen missen.
Ga er maar vanuit dat er geen bekende gastzangers mee komen behalve zijn vaste dames.
Via Franz Ferdinand naar Idles en nu het feestje van Thijs Boontjes terwijl ik wacht op Soulwax. Mijn dag zit bommetje vol en geniet volle teugen. Organisatorisch zit het zo veel beter in elkaar, in vergelijking met vorige jaren.
Het is warm maar ik vind het goed te doen. Lekker windje zo nu en dan.
Jehnny Beth was echt hoogtepunt. En The Cure tourshirt voor maar 30 euro. Die is ook mee. Voor de rest was Jerub wel aardig. Haevn een fijne rustige opener maar moest ook weer niet langer dan uurtje duren. Woman Boys lekkere...
Afgelopen weken heeft Moby op de socials gevraagd nummers in te sturen voor deze Europese tour. En vandaag heeft hij zijn eindlijst laten zien welke nummers hij heeft gekozen en er zitten (naast de hits) paar pareltjes tussen die hij lang niet meer heeft gedaan. En de track die ik had ingediend...
Net een mail ontvangen van de manager van Dadi Freyr en de signeersessie is wel op zondag.
Hij zal signeren na zijn set.
Wat een soap! Wel leuk voor de fans die achter het net zouden vissen.
Volgensmij was ik de enige met interesse maar deel het toch maar. Zojuist contact gehad met Concerto. Dadi Freyr zal zaterdag echt al op Pinkpop ronddwalen en zijn signeersessie is dus een dag eerder dan zijn optreden. Erg zuur voor de fans met een zondag dagkaart die graag een krabbeltje van...
Ik krijg geen reactie op alle vlakken waarom Dadi Freyr zaterdag een signeersessie geeft terwijl hij op zondag speelt. Blijf het erg vreemd vinden. Dacht stiekem dat hij misschien geschoven was maar gisteren vroeg hij op de socials nog welke cover hij zondag moet spelen.
Concerto heeft de signeertijden op Pinkpop bekend gemaakt. Met een opmerkelijke naam op zaterdag. Dadi Freyr staat ingedeeld voor zaterdag ipv zondag (wanneer hij optreed). Heb berichtje gestuurd maar geen reactie.
Ben bijzonder blij dat ik vorige week de trekker over had gehaald om een kaartje van Ticketswap te halen. Met de voorspelde zon, gaan de prijzen van de kaartjes weer omhoog. Natuurlijk zal eind volgende week de prijs iets gaan dalen maar kan nu toch fijn plannen.
Vandaag op ticketswap een dagkaartje gekocht voor de zaterdag. The Cure is 1 van mijn grootste bucketlist bands dus kon toch niet laten schieten.
Mijn programma: Jehnny Beth - The Haunted Youth - Idles - Soulwax - The Cure
Zz top afsluiter tent had ik niet verwacht!
En Chris isaak en OMD beide in de tent ook niet. (Had 1 verwacht als afsluiter)
Ik ben erg blij met dit tijdschema. Vrijdags beetje switchen tussen main en tent. Zaterdag hele dag voor hoofdpodium en zondag hele dag in de tent.