Teveel om allemaal terug te lezen.. (komt later wel)
God allermachtig wat heb ik een mooie 1e dag ("2e") dag gehad, wat begon bij Sleep Theory, prima, leuk maar niet meer dan dat! Stukje N. Beddingfield onder het genot van een dőner klonk op afstand erg goed!
En daar kwamen ze een hoogtepunt...