Recente inhoud door BeWario

  1. BeWario

    Lowlands 2026

    Voor de mensen die de sleeper hit gemist hebben: Edit: ik zie nu de clip pas voor t eerst, geweldig 😂
  2. BeWario

    Lowlands 2026

    OMG RON VAN ZALMSAUS!?!?!?
  3. BeWario

    Rock Werchter 2026

    Hij kwam wel voorbij op BKS ook dus hoge kansen!
  4. BeWario

    Lowlands 2026

    Same here, even door de proefperiode van mn werk heen en kijken hoe dat vlot en dan in de resale kaartje scoren (hopelijk goedkoper)
  5. BeWario

    Rock Werchter 2026

    Zou Pommelien Thijs komen en wat vinden we daarvan als forum? 😂
  6. BeWario

    Rock Werchter 2026

    He jammer... Ik had gehoopt dat t op de Hive zou zijn, beetje goeie beats savonds
  7. BeWario

    Rock Werchter 2026

    Dat is toch gewoon op de Hive? Dan wordt t lekker voor t eind van TOP richting de Hive voor het Magazijn 👀
  8. BeWario

    Rock Werchter 2026

    Heel nice. Plekje in the Barn it is!
  9. BeWario

    Best Kept Secret 2027

    Oeh als we King Gizz gaan doen, kunnen we ze dan op zaterdag laten headlinen en dan op vrijdagnacht (óf zaterdagnacht) ze ook 3u raveset in de Secret geven? Verder zou ik een combi headline The National - Sufjan Stevens toejuichen (of Bon Iver als headliner). Overige slot opvullen met Phoebe...
  10. BeWario

    Rock Werchter 2026

    Heeft iemand hier toevallig al de FKA Twigs show meegepakt in de zalen? Is dat een andere show dan de EUSEXUA tour? Ik ga waarschijnlijk wel kijken maar ben benieuwd of het nieuw is
  11. BeWario

    Rock Werchter 2026

    Dat zou wel echt een top zet zijn 😜
  12. BeWario

    Rock Werchter 2026

    Precies, ik heb de afgelopen 5 jaar in de verbouwing van het museum tegenover me gewoond, en nu zijn ze al 3 maanden bezig met de sloop van een fabriek er naast. Sinds dat ik hier woon in 2019 zijn er maar 13 maanden zonder mega bouwproject geweest...
  13. BeWario

    Rock Werchter 2026

    Heeft er iemand al duidelijkheid van Ticketmaster hoe t nu geregeld is met de MySpace tickets? Kunnen de entries doorgestuurd worden naar mensen die later komen? Of moet degene met het account dan elke keer naar de ingang lopen of zijn/haar accountgegevens delen?
  14. BeWario

    Best Kept Secret 2026

    Ik vind zijn funda horror dingen wel leuk maar dit voelt zo idioot geforceerd aan... Laat m volgend jaar maar lekker thuis!
  15. BeWario

    Actualiteit

    Klinkt alsof sommige VVD leden nog zeker liberaal gedachtegoed hebben maar dat ze partij leiding & politici de weg en feeling met de mensheid een beetje kwijt zijn... PS: die man in dat bruine batikshirt is een baas 😜