Als je helemaal vooraan wilt staan bij Moby dan wel ja, maar als je het niet erg vindt om iets verder weg te staan, zal het weinig problemen geven hoor ;)
Overigens: op Bospop nog geen nieuwerwetse zaken met betalen met een bandje of pinnen voor elk pilsje. Nog gewoon ouderwets munten om in te...