Ja Dennis, wij waren er, we weten het en hebben het ter plaatse moeten horen maar waren en nog zijn nog steeds verbaasd hierover (én teleurgesteld).
Nog op geen enkel festival meegemaakt, vandaar de post.
Dé verbeteringstip voor volgend jaar en ook reclame want hoeveel jeugd loopt er niet heel...