Festileaks Draft XX: Thematische chaos

Namens @MadMandra27

IMG_6812.jpeg

We zien onze kans schoon om deze editie ook artiesten te kunnen boeken, die helaas niet meer onder de levenden zijn. Hiermee willen we aantonen dat muziek écht alles overstijgt, zelfs de dood. Volgende artiest kent nagenoeg iedereen, al dan niet door zijn destijdse relatie met een roodharige andere muzikale ster. Voor de organisatie draait het vooral om zijn muziek, maar alle redenen zijn goed om naar de Donk af te zakken binnen anderhalve maand voor niemand minder dan Mac Miller🔥

@RubenJS @BlackwaterPark

MILJAARDE!!!!

Ik had dus bijna Linkin Park en Adele beiden geboekt omdat ik Linkin Park wou maar met mijn thema's (ik kan niet teveel verklappen. Allee iedereen weet waarschijnlijk toch al welke set ik heb maar soit) had ik dan ook Adele nodig. :LOL:

Maar ik wou echt wel Linkin Park!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Koekdoos
Hierbij kondigen wij onze 2 nieuwe acts aan voor ons prachtige festival waarvan de naam later nog zal volgen. We beginnen met een band die mij een warm hart toedragen. Ze stonden dit jaar op nummer 7 & 8 in de Zwaartse Lijst. It's time for Brutus

1776838264176.png

Een andere band die niet kan ontbreken op mijn festival is ook band die internationaal op veel succes kan rekenen en aangezien er zelfs een liedje is met mijn naam erin kan ik niet anders dan ze te boeken, ben zelfs verbaasd dat ze nog niet gekaapt zijn.

Fontaines D.C.

1776838899166.png
@BlackwaterPark @RubenJS

IMG_6813.jpeg

En we kondigen ook meteen de volgende grote naam aan voor de MadMandra Meeting, die sinds 2018 helaas niet meer onder ons is door een dodelijke op hem gerichte overval. Deze raakte de organisatie destijds ook heel erg persoonlijk, aangezien hij vaak gedraaid werd in het plaatselijke jeugdhuis. Daarna nog steeds natuurlijk, want muziek overleeft elke goede artiest. Begin juni op de Donk in Oudenaarde te zien: XXXTENTACION 🔥

Next: @mattman @Dante

Laatst bewerkt:
Bekijk bijlage 19262

En we kondigen ook meteen de volgende grote naam aan voor de MadMandra Meeting, die sinds 2018 helaas niet meer onder ons is door een dodelijke op hem gerichte overval. Deze raakte de organisatie destijds ook heel erg persoonlijk, aangezien hij vaak gedraaid werd in het plaatselijke jeugdhuis. Daarna nog steeds natuurlijk, want muziek overleeft elke goede artiest. Begin juni op de Donk in Oudenaarde te zien: XXXTENTACION 🔥

Next: @mattman @Dante
@mattman en @Dante zijn na jou :)

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: Dante
Er is echt één artiest waarvan het me echt verbaasd dat die nog niet gekozen is. Normaal gezien altijd eerste tien weg, en nu..

Er is echt één artiest waarvan het me echt verbaasd dat die nog niet gekozen is. Normaal gezien altijd eerste tien weg, en nu..
Ding is: je kan niet zomaar eender wie kiezen natuurlijk, het moet binnen een van je themaatjes passen toch?

• Leuk
Waarderingen: Dr. Hannibal
Ik vermoed dat het dezelfde is waar ik al aan dacht. Persoonlijk heb ik er niks mee en past ook niet per se in mijn thema's maar zeker verrassend

Users who are viewing this thread