Graspop Metal Meeting 2026

Hierbij nog mijn totale lijstje:
The Offspring: 10
Within Temptation : 6
A day to remember: 3
Accept: 3
Danko Jones: 7
Ego kill Talent: 5

Limp Bizkit: 8
Megadeth: 7
Tom Morello: 8
Wind Rose: 6
Static-X: 7

Anthrax: 6
Cult of Luna: 10
Septicflesh: 7
Wolves in the Throne Room : 9
Gatecreeper: 3
Snot: 5
Dying Wish: 3
Distant: 3

The Dillinger Escape Plan : 6
Pennywise: 7
John coffey: 9
Grade 2: 7
Thrown: 3
Slay squad: 1
Black Gold: 3

Ik ga niet dit jaar, maar wel altijd leuk om jullie lijstjes te zien. Toont toch ook aan dat je het graspop publiek niet over één kam kan scheren (zoals vele non-metal fans dat wel doen).

Metal is toch wel een enorme mengelboel van subgenres, waardoor je toch duidelijk ziet hoe de must-sees voor de ene, helemaal te vermijden vallen voor de ander. Niet dat dat een verrassing is, ik ben helemaal hetzelfde. Jammer genoeg wordt op graspop voor mij net iets teveel subgenres geboekt die me helemaal niet liggen, waardoor ik het zijn kostprijs zelden waard vind.

Ik ga niet dit jaar, maar wel altijd leuk om jullie lijstjes te zien. Toont toch ook aan dat je het graspop publiek niet over één kam kan scheren (zoals vele non-metal fans dat wel doen).

Metal is toch wel een enorme mengelboel van subgenres, waardoor je toch duidelijk ziet hoe de must-sees voor de ene, helemaal te vermijden vallen voor de ander. Niet dat dat een verrassing is, ik ben helemaal hetzelfde. Jammer genoeg wordt op graspop voor mij net iets teveel subgenres geboekt die me helemaal niet liggen, waardoor ik het zijn kostprijs zelden waard vind.
Vind dat ook altijd grappig om te zien hoe ons groepje waar we al een paar jaar mee gaan ook heel verspreid over de wei te vinden is altijd.

Vind dat ook altijd grappig om te zien hoe ons groepje waar we al een paar jaar mee gaan ook heel verspreid over de wei te vinden is altijd.
Dat maakt het achteraf ook wel altijd leuk om dan bij elkaar te komen en te gaan discussiëren over de verschillende optredens die je hebt gezien.
Al ga je de heavy metal fan nu ook niet overtuigen dat hij beter naar die black metal show was gaan kijken. 😅

Users who are viewing this thread