Rock Werchter 2026

Pixies tijdens Gorillaz en The Reytons.

Byrne tijdens House of Protection en A Perfect Cirle - Moby, ik vrees dat Byrne daar zal sneuvelen voor mij.

En dan de onvermijdelijke War on Druge VS Prodigy kwestie. Prodigy en daarna Blood Incantation in de tenten klinkt zeer verleidelijk.

Hoofdbrekers.

• Leuk
Waarderingen: frank foert en ChrisV
Gaan we na Kae Tempest nog de Barn in komen denken we? En na Twigs de KlubC?
Zal hopelijk wel meevallen. Twigs is gelukkig te alternatief voor veel doorsnee gangers. Wel een erg mooie spot voor Twigs hoor. Eigenlijk zonder echt benoemenswaardige clashes én 5 kwartier. Ze speelt langer dan David Byrne begot, wordt genieten.

APC moeten missen voor Byrne is wel een jammere, maar verwachte zaak. Sowieso echt benieuwd hoe druk het wordt voor APC voor die main.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Byrne tijdens House of Protection en A Perfect Cirle - Moby, ik vrees dat Byrne daar zal sneuvelen voor mij.
Ik denk dat Byrne in de Barn een veel legendarischer moment wordt dan APC op de main. Vrees dat die laatste daar een beetje gaan doodvallen.

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Ik denk dat Byrne in de Barn een veel legendarischer moment wordt dan APC op de main. Vrees dat die laatste daar een beetje gaan doodvallen.
Byrne vorige keer gezien op Werchter en compleet omver geblazen dus het gaat sowieso een pijnlijke beslissing worden.

Het zal er ook wat van afhangen of ik APC op Rock Am Ring ga zien, daar spelen ze pal tijdens Maiden.

nog belangrijker, hoe laat moet ik bij APC vertrekken om bij Byrne binnen te geraken.

Ik kan niet goed inschatten hoeveel volk daar op af komt :unsure:
Ik denk eerlijk gezegd dat je te laat komt als je de start van APC meepakt. Vorige keer wat het een uur van tevoren al vol geloof ik

Vorige keer wat het een uur van tevoren al vol geloof ik
Een uur? Nee joh. Ik had een heel goede plek, zag die tent rustig vollopen vanop de tribune en kom zelf nooit vroeger dan een kwartier voor de show die tent in.

Tbf we know Klub C and The Barn aren’t on at the same time surely so that Saturday will have to change?!

Een uur? Nee joh. Ik had een heel goede plek, zag die tent rustig vollopen vanop de tribune en kom zelf nooit vroeger dan een kwartier voor de show die tent in.
Een misschien niet, maar ik zat toen op de achterste tribune en er was geen plek om naar voren te gaan. Dit was zeker 40 minuten van te voren

Users who are viewing this thread