Sport algemeen

Ik hoop dat die hooligans trots zijn op wat ze hebben aangericht. Een man kon met allerlei medische hulpmiddelen zijn laatste wens in vervulling laten gaan door nog een keer naar Ajax te kijken. Binnen 5 minuten wordt dit totaal kapotgemaakt en bij de herkansing blijkt de meneer te zwak om nog in een stadion te kunnen verblijven.

Laat die hooligans de rest van hun miserabele levens elke dag maar horen dat ze de laatste levensfase van een man minder fijn hebben gemaakt met hun egoïstische misdrijf.
Wat ongelofelijk cru voor die supporter, staan inmiddels 2-0 voor maar had deze toch wel aan Groningen gegund. Ajax of Groningen zie ik dit seizoen als even grote concurrent. Ook belachelijk dat Groningen gewoon vrijdag moet spelen, ik zie overal het argument, dat moeten de Europese clubs ook, tuurlijk is dat zo maar daar krijgen ze als club dik betaald voor. Groningen moet eerder aantreden door wangedrag van een directe concurrent, complete competitievervalsing als je het mij vraagt.

Wat ongelofelijk cru voor die supporter, staan inmiddels 2-0 voor maar had deze toch wel aan Groningen gegund. Ajax of Groningen zie ik dit seizoen als even grote concurrent. Ook belachelijk dat Groningen gewoon vrijdag moet spelen, ik zie overal het argument, dat moeten de Europese clubs ook, tuurlijk is dat zo maar daar krijgen ze als club dik betaald voor. Groningen moet eerder aantreden door wangedrag van een directe concurrent, complete competitievervalsing als je het mij vraagt.
Ronduit belachelijk ja, als het niet had gekund op een voor Groningen redelijk moment (objectief echt wel te bepalen), dan maar gewoon een nederlaag voor Ajax.

• Leuk
Waarderingen: Piebe71
Ronduit belachelijk ja, als het niet had gekund op een voor Groningen redelijk moment (objectief echt wel te bepalen), dan maar gewoon een nederlaag voor Ajax.
Er is een belangrijke (en terechte) reden waarom er bij supportersgeweld niet automatisch naar een forfaitnederlaag wordt gegrepen. Zo zou je nog meer macht aan fans geven. Stel nu voor dat je als supporter zijnde uw coach buitenwilt, kunnen ze dus zelfs bij een voorsprong het resultaat boycotten én dat is nu hetgeen wat niemand wilt, dat supporters op die manier het resultaat kunnen beïnvloeden. Ik snap de logica.

Er is een belangrijke (en terechte) reden waarom er bij supportersgeweld niet automatisch naar een forfaitnederlaag wordt gegrepen. Zo zou je nog meer macht aan fans geven. Stel nu voor dat je als supporter zijnde uw coach buitenwilt, kunnen ze dus zelfs bij een voorsprong het resultaat boycotten én dat is nu hetgeen wat niemand wilt, dat supporters op die manier het resultaat kunnen beïnvloeden. Ik snap de logica.
Nee, helemaal begrijpelijk. Het ging mij er nu om dat Groningen onevenredig gedupeerd wordt door het tijdstip van inhalen. Dat is natuurlijk de wereld op zijn kop.

• Leuk
Waarderingen: koekroeck
zondag zou onze nieuwe tribune moeten open gaan
de keuringsaanvraag is net verstuurd (dit gaat krap worden)
en er zijn opmerkingen...
maar dit gaat weer op zijn belgisch opgelost worden en vermoed dat ze toch zal open gaan
Ik wil wel eens een keer met je mee naar Antwerp, Jens! Woon zo dichtbij, net in Nederland op de grens met België, en toch nog nooit aanwezig geweest.

Ik wil wel eens een keer met je mee naar Antwerp, Jens! Woon zo dichtbij, net in Nederland op de grens met België, en toch nog nooit aanwezig geweest.
Kan geregeld worden. 😉 zeker met de nieuwe tribune die open gaat

• Pray
Waarderingen: Royke
@Royke volgende week vrijdag krijgen we de rest van de voetbal kalender te weten.
Zal je dan pb sturen 😉

• Geweldig
Waarderingen: Royke
Felicitaties @Joe. Genk de onbetwiste kampioen in het zichzelf in de voet schieten. Frustrerend seizoen.
Zelden heb ik me zo geërgerd aan de ploeg. De eerste helft domineer je zonder goed te voetballen, de tweede helft weiger je dan het gaspedaal in te duwen. Het werd steeds lamlendiger, met zo'n Sor als exponent. Die kerel is snel, daarmee is alles gezegd. Geen looplijnen, geen spelintellect, niets. Had Sternberg niet geblesseerd uitgevallen, dan kon je de match waarschijnlijk nog wel winnen. Nu zat je met het tandem Palacios-Sor dat evenveel initiatief toonde als een ambtenaar 3 maanden voor zijn pensioen.

Van mij geen felicitaties @Joe, ik ben verzuurd.

• Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo
Zelden heb ik me zo geërgerd aan de ploeg. De eerste helft domineer je zonder goed te voetballen, de tweede helft weiger je dan het gaspedaal in te duwen. Het werd steeds lamlendiger, met zo'n Sor als exponent.
Zelfde gevoel hier. Bij Genk heb ik veel te vaak het idee dat ze - zodra ze op voorsprong komen - weigeren om de tegenstander helemaal dood te doen. Ook vandaag kregen ze weer meerdere mogelijkheden om een aanval uit te spelen voor de 2-0, maar dan heb je spelers als Sor en Steuckers - heeft die één goede voorzet gegeven? - die hopeloos uit vorm zijn of gewoon niet beter kunnen. En uiteraard krijg je dan aan de overkant opnieuw het deksel op de neus. Verder mag HvC wat mij betreft ook echt wel uit het doel verdwijnen. Voor elke redding die hij maakt, gaat hij ook een keer in de fout. Zet dan maar gewoon Lawal tussen de palen.

Zelden heb ik me zo geërgerd aan de ploeg. De eerste helft domineer je zonder goed te voetballen, de tweede helft weiger je dan het gaspedaal in te duwen. Het werd steeds lamlendiger, met zo'n Sor als exponent. Die kerel is snel, daarmee is alles gezegd. Geen looplijnen, geen spelintellect, niets. Had Sternberg niet geblesseerd uitgevallen, dan kon je de match waarschijnlijk nog wel winnen. Nu zat je met het tandem Palacios-Sor dat evenveel initiatief toonde als een ambtenaar 3 maanden voor zijn pensioen.

Van mij geen felicitaties @Joe, ik ben verzuurd.
Ik snap eigenlijk niet zo goed wat er met Anderlecht aan de hand is.
Plots winnen we op een paar weken tijd van de gehele top drie van vorig seizoen.

Het lijkt er zelfs op dat we er ook fysiek staan nu.

De Europa League dan maar voor jullie, ik gun het je.

Als het optreden van Andrea Bocelli bij de WK loting een voorbode is voor het toernooi dan wordt het geweldig!

Als het meer lijkt op het feit Heidi Klum en Kevin Hart het presenteren, wordt het verschrikkelijk.

Als het optreden van Andrea Bocelli bij de WK loting een voorbode is voor het toernooi dan wordt het geweldig!

Als het meer lijkt op het feit Heidi Klum en Kevin Hart het presenteren, wordt het verschrikkelijk.
Zolang ik Trump en Infantino hun kop tijdens het WK niet even vaak zie als tijdens deze loting, is het voor mij allemaal oké. ;)

Users who are viewing this thread