Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maar liefst 16 mensen kochten al hun tickets via ons ticketsysteem. Een aantal organisaties hun kaartjesverkoop draait op volle toeren, anderen kunnen nog een boost gebruiken. De vraag is.. wie..
15 deelnemers en dan zou er 1 ander iemand tickets hebben aangeschaft. We want more, we want more!! Dus hupsakee people even in de clashfinders duiken en stemmen maar
15 deelnemers en dan zou er 1 ander iemand tickets hebben aangeschaft. We want more, we want more!! Dus hupsakee people even in de clashfinders duiken en stemmen maar
Graag nog een oproep aan @mattman, @Blommie en @Brian om jullie stemmen zeker uit te brengen. De rest van de organisaties hebben hun tickets al aangeschaft.
Maak ik eerst de jurypunten bekend? Maak ik een ranking op, op basis van de jurypunten? Maak ik een ranking op van de jurypunten.. zonder jurypunten al bekend te maken? Maak ik eerst de publieke stemmen bekend? Alles in één keer?
Waar gaat jullie voorkeur naar uit? Ik zat te denken aan eerst de jurypunten (met punten).. en dan voeg ik er stapsgewijs de publieke punten aan toe, zoals in Eurosong?