Sport algemeen

Nederland heeft in ieder geval het eerste puntje te pakken. Utrecht vanavond bij Brann misschien ook wel kansrijk. AZ moet sowieso wel een driepunter worden. GAE en Feyenoord zie ik geen punten pakken.

Ik heb het hier denk ik wel eens gezegd, maar dit is dus het voordeel dat een club als GAE gewoon direct in de groepsfase. Je hebt gewoon 8 (of bij Conference 6) wedstrijden waarin elk punt mooi meegenomen is! Beter dan dat ze stranden in de voorrondes en dan maar een enkele wedstrijd hebben kunnen spelen. Mooi!

Eerste half uur in Rotterdam is echt genieten. Wat een prachtige opener van Lee Towers, dat soort momenten maken Feyenoord toch uniek in Nederland als je het mij vraagt. Dan de wedstrijd, wat een geweldige tempo zeg. Een keer mazzel gehad met de mogelijke rode kaart, en beetje pech bij het afgekeurde doelpunt.

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Lekker tempo zeg bij Feyenoord.
Maar er is net toch echt een 100% doekpunt door de neus geboord? Of kijk ik met een te grote Feyenoord bril.

Lekker tempo zeg bij Feyenoord.
Maar er is net toch echt een 100% doekpunt door de neus geboord? Of kijk ik met een te grote Feyenoord bril.
Die bal was toch niet over de lijn? Kan die commentator wel blijven roepen dat de scheids naar de middenstip wees, maar volgens mij floot hij meteen voor een (lichte) overtreding. Daarbij wijs je ook in de richting van waar het team naar aanvalt die de overtreding meekrijgt wat nu toevallig naar de middenstip was.

Die bal was toch niet over de lijn? Kan die commentator wel blijven roepen dat de scheids naar de middenstip wees, maar volgens mij floot hij meteen voor een (lichte) overtreding. Daarbij wijs je ook in de richting van waar het team naar aanvalt die de overtreding meekrijgt wat nu toevallig naar de middenstip was.
De bal was toch ver over de lijn? Was in de herhaling goed te zien.

Dus het doelpunt wordt afgekeurd wegens een overtreding, wat geen overtreding was. Heb de herhaling nu meerdere keren gezien, maar snap niet waarom die afgekeurd wordt.

Nog eens gezien, bal lijkt idd over de lijn maar ben er niet 100% zeker van. Maar wees hij echt naar de middenstip voor een doelpunt ja? Dat heb ik niet gezien. Wel raar dat het spel zo snel werd hervat en geen var check kwam.

De bal was er zuiver over. Die goal had moeten staan.

Aan de andere kant had feyenoord wel ook al na 14 minuten met 10 man kunnen staan, dus ik val de scheidsrechter nog niet af...

Tsja net als die rode kaart, in beide gevallen kan het dubbeltje je kant opvallen. Dit keer niet, ik vind de scheidsrechter in ieder geval dapper fluiten, dat mag ook wel eens gezegd worden en dan nog bij een wedstrijd met een enorm tempo. Geen rode kaart geven terwijl je naar de camera's wordt geroepen. En ook niet per se thuisfluiten bij die afgekeurde goal. Of dat nu wel of niet terecht was kan ik eerlijk gezegd uit deze beelden niet goed halen.

• Leuk
Waarderingen: ChrisV
Tsja net als die rode kaart, in beide gevallen kan het dubbeltje je kant opvallen. Dit keer niet, ik vind de scheidsrechter in ieder geval dapper fluiten, dat mag ook wel eens gezegd worden en dan nog bij een wedstrijd met een enorm tempo. Geen rode kaart geven terwijl je naar de camera's wordt geroepen. En ook niet per se thuisfluiten bij die afgekeurde goal. Of dat nu wel of niet terecht was kan ik eerlijk gezegd uit deze beelden niet goed halen.
Inderdaad, credits naar de scheidsrechter. No nonsense doorgaan. Dat komt het spel echt ten goede ook.

(De goal had wel moeten staan haha....)

De bal was er zuiver over. Die goal had moeten staan.

Aan de andere kant had feyenoord wel ook al na 14 minuten met 10 man kunnen staan, dus ik val de scheidsrechter nog niet af...
Klopt die had die kunnen geven. Erg blij dat dat niet gebeurde en ook prima dat hij bij zijn eigen beslissing bleef.

Baal bij het zien van deze wedstrijd wel steeds meer dat RvP niet gewoon dit elftal heeft laten spelen tegen Braga.

• Leuk
Nog eens gezien, bal lijkt idd over de lijn maar ben er niet 100% zeker van. Maar wees hij echt naar de middenstip voor een doelpunt ja? Dat heb ik niet gezien. Wel raar dat het spel zo snel werd hervat en geen var check kwam.

Ik denk dat ie gewoon die kant op wees in de vorm van een vrije trap voor Aston Villa, dan wijs je toch ook die kant op. Kan je natuurlijk ook zien als wijzen naar de middenstip...

• Leuk
Waarderingen: Davidd
Het was een 50/50 rode kaart, maar gewoon een 100% goal. Zou me als Feyenoorder zijnde dus toch wel bestolen voelen.

Heerlijke wedstrijd overigens!

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ChrisV en Davidd
Ik denk dat ie gewoon die kant op wees in de vorm van een vrije trap voor Aston Villa, dan wijs je toch ook die kant op. Kan je natuurlijk ook zien als wijzen naar de middenstip...
Precies wat ik hierboven aangaf ;)

Hier was ik wel een beetje bang voor, krachten beginnen nu wel weg te vallen en dan hebben die gasten net teveel kwaliteit om er wel een te maken. Maar liever dit dan de tegen Braga. Hopen dat er toevallig toch eentje goed valt nog en dat je er een gelijkspel uit kan slepen.

• Leuk

Users who are viewing this thread