Festileaks Draft XVIII: draft of the future

Ik ben dit nu bij aan t lezen en Amai zeg, wat een slagveld al die aankondigingen! Wil overal wel een kaartje voor fixen 😍

• Winning
Waarderingen: BlackwaterPark
Twee aankondigingen voor de zaterdag. Onze mainstage opener van eigen bodem en een popnaam die de billen doet schudden.

Hiqpy.png

Sean-Paul.png

Ook twee aankondigingen voor de zondag. Beide voor het noordpodium.

Teskey.png

Catfish.png

@Timmetje @Martijn

Tot nu toe aangekondigd

Adele - Korn - Miley Cyrus - System of a Down - Tiësto
Electric Callboy - Fleet Foxes - Janelle Monae - Kraftwerk
Alter Bridge - Biffy Clyro - Girl in Red - Puscifer - Sean Paul - The Teskey Brothers
Carly Rae Jepsen - Catfish and the Bottlemen - CHVRCHES - Confidence Man - Sparks
Hiqpy - The Gaslight Anthem

• Leuk
  • On fire
Waarderingen: Koekdoos en Dante
Hoe staan jullie tegenover een tweede lijst specifiek enkel voor de Slope en stage 4 vorm te geven - ik weet dat er al een aantal een act hebben aangekondigd voor die podia, maar ik gooi het eens in de groep.

We gaan terug naar de glorietijd met een dedicated metaldag op Pinkpop en we voegen twee knallers van metalacts toe op de slotdag van het festival:

Trivium

De volgende metalact heeft jarenlang niet getourd op festivals, maar daar kwam in 2023 verandering en nu in 2030 gaan ze nog een keer de mainstream festivals langs (voor het eerst, gok ik). De laatste sub die nog gekozen moest worden voor Ghost, al zullen we het aan de band moeten verkopen als een co-headline constructie, want anders komen ze misschiel wel niet (maar ze staan stiekem natuurlijk gewoon als sub). In het daglicht, maar wel met de volledige pyro in de set:

Machine Head

@WesleyNoH en daarna @warriorandweirdo

yardact.png
flume.png

Twee nieuwe namen voor Rock Werchter 2030. Beginnen doen we op donderdag met de toevoeging van Yard Act. Deze band zal in KluB C spelen net voor Maggie Rogers. Zondag mag Flume de Barn afsluiten en daarmee eigenlijk het hele festival voor die tent.

Donderdag: Yard Act, Maggie Roggers, Bleachers, Jamie XX, Inhaler, Gracie Abrams
Vrijdag: Teddy Swims, Barry Can't Swim, Michael Kiwanuka, Machine Gun Kelly
Zaterdag: Weyes Blood, Charlotte Gainsbourg, Pommelien Thijs, Dua Lipa
Zondag: Charlotte Adigéry & Bolis Pupul, Becky Hill, Marc Rebillet, Flume, Alt-J, Rise Against, Jungle, Stromae

@warriorandweirdo @mattman

• Leuk
Waarderingen: Yannick

Users who are viewing this thread