Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik zou er overigens zelf wel voorstander van zijn als the Cure in Nederland de festivals laat zitten en gewoon voor een mooie openluchtplek gaat. Liever dat dan bijvoorbeeld op Pinkpop
Primavera Sound lost de line-up dit jaar een maand vroeger dan vorig jaar. Zou Best Kept Secret daardoor ook sneller met de eerste namen komen?
Mij lijkt dat niet onlogisch. Stel je voor: over enkele weken de eerste namen.
Primavera Sound lost de line-up dit jaar een maand vroeger dan vorig jaar. Zou Best Kept Secret daardoor ook sneller met de eerste namen komen?
Mij lijkt dat niet onlogisch. Stel je voor: over enkele weken de eerste namen.
BKS heeft meestal zijn eigen schema en denk niet dat ze kijken naar wanneer ze genoeg namen hebben om bekend te maken. Ga er dan ook vanuit dat de eerste namen begin december zullen zijn.
Altijd wel wat namen zeker als je alles
meetelt maar vaak niet meer dan 10. Primavera is vaak een catalogus van wat er qua indie namen mogelijk is in de zomer.
Altijd wel wat namen zeker als je alles
meetelt maar vaak niet meer dan 10. Primavera is vaak een catalogus van wat er qua indie namen mogelijk is in de zomer.
Er zijn kennelijk steeds minder namen die het fijn vinden om in 1 weekend Porto en Hilvarenbeek te doen. Maar toch zijn er altijd wel namen die bovenaan de Primavera line ups staan die ook op BKS staan. Dit jaar stonden TV on the Radio, Kiwanuka en Deftones ook in Porto. En vorig jaar stonden 3 van de 4 grote namen van BKS ook op bovenaan de Primavera Barcelona affiche.
Er zijn kennelijk steeds minder namen die het fijn vinden om in 1 weekend Porto en Hilvarenbeek te doen. Maar toch zijn er altijd wel namen die bovenaan de Primavera line ups staan die ook op BKS staan. Dit jaar stonden TV on the Radio, Kiwanuka en Deftones ook in Porto. En vorig jaar stonden 3 van de 4 grote namen van BKS ook op bovenaan de Primavera Barcelona affiche.
Primavera Sound heeft er vooral voor gezorgd dat er rond die periode van het jaar heel wat bands en artiesten in Europa touren. Vroeger was dat quasi allemaal indie en stond er dan ook alles wat in dat genre goed was en dan tourde in Europa op Primavera Sound. Tegenwoordig zijn er rondom de periode van Primavera Sound veel meer festivals bijgekomen en is het aanbod aan tourende bands en artiesten in die periode ook groter en breder. Dus niet alles staat op Primavera Sound. Voor de grote namen kan je wel nog steeds een beetje over een catalogus van wat mogelijk is spreken. Helaas is dan voor Best Kept Secret ook nog niet alles mogelijk, vrees ik. Ik denk niet dat we moeten hopen op Radiohead of The Cure, tenzij die een boontje hebben voor Best Kept Secret (of realistischer gezegd: tenzij BKS echt ten alle koste voor 1 van die 2 gaat). Ik verwacht eerder headliners als my bloody valentine, the xx, Little Simz, King Gizzard & the Lizard Wizard, Lorde en Big Thief. Moest het toch Radiohead of The Cure worden voor BKS, dan denk ik dat het wel kan dat we het al vroeger dan gebruikelijk vernemen.
Ik verwacht eerder headliners als my bloody valentine, the xx, Little Simz, King Gizzard & the Lizard Wizard, Lorde en Big Thief. Moest het toch Radiohead of The Cure worden voor BKS, dan denk ik dat het wel kan dat we het al vroeger dan gebruikelijk vernemen.
MBV lijkt me geen headliner, maar meer iets voor de Two. Zou echt een droomnaam zijn voor mij en ze zijn inmiddels bevestigd voor Primavera, samen met oa The Cure, Massive Attack, the XX
Weet dat t lastig is met t porto weekend, maar als BKS Blood Orange, Father John Misty, Little Simz, en Big Thief bovenaan de poster kan hebben staan, zou dat prachtig zijn.
Interessante line-up wel moet ik zeggen. Ik zou vooral My Bloody Valentine, Touché Amoré, Texas Is The Reason, Iglooghost & DJ Nobu heel erg graag op BKS zien.
Kneecap, Slowdive, Joey Valence & Brae & Fcukers zijn ook geweldig, maar die zijn wel nog heel recent gepasseerd.
Zou ook niet klagen als Ben Ufo, Shlohmo, of yousuke yukimatsu een setje komen draaien.
Hier zit genoeg moois tussen voor zowel BKS als DTRH.
Neem aan dat Gorillaz voor DTRH zal zijn. The XX of MBV zou voor BKS heel mooi zijn.
Mac de Marco werkt veel met Friendly Fire en zal wel een zekerheidje zijn.
Die laatste tour van Father John Misty was ook door FF geprogrammeerd dus die kunnen ook verwachten.
MBV is de naam die ik elk jaar netjes invul bij de enquête dus dat zou wat zijn, al vrees ik gezien de sporadische optredens een Primavera exclusive. Verder mag Melt -Banana de Casbah wel komen afsluiten. Lijkt me verder wel weer een classic PS line up, meer dan vorig jaar met die pop namen aan de bovenkant.
Hier zit genoeg moois tussen voor zowel BKS als DTRH.
Neem aan dat Gorillaz voor DTRH zal zijn. The XX of MBV zou voor BKS heel mooi zijn.
Mac de Marco werkt veel met Friendly Fire en zal wel een zekerheidje zijn.
Die laatste tour van Father John Misty was ook door FF geprogrammeerd dus die kunnen ook verwachten.
De XX, daar zou ik als organisator van BKS toch wel prioriteit nr 1 van maken. Lijkt me echt een gedroomde headliner. Gedroomd in de zin van perfect passend bij het DNA van het festival en de mooie namen in het verleden. Trouwens ook wel een naam waar ik wel voor bij wil lappen.