Jera On Air 2026

Zou kunnen, ze stonden er ook in 2024 als headliner en 2022 ook maar dan niet als headliner. Denk zelf op het moment dat de headliners een beetje uit deze lijst komen: Bad Omens, Trivium, In Flames, Limp Bizkit, Slaughter to Prevail, Rise Against, The Offspring, All time Low.
Zijn onderstaande nog kanshebbers?

- Papa Roach?
- The Hives?
- Parkway Drive?

- Papa Roach?
- The Hives?
- Parkway Drive?
Parkway Drive verwacht ik niet...of ze moeten de show minder groot maken...want wat ze nu mee hebben op tour kan niet in een tent.

Parkway Drive verwacht ik niet...of ze moeten de show minder groot maken...want wat ze nu mee hebben op tour kan niet in een tent.
Dat verwacht ik ook niet. Zeker niet op JOA. Wellicht sommige elementen. Ga je nog heen volgende week?

• Leuk
Waarderingen: RS80

- Papa Roach?
- The Hives?
- Parkway Drive?
Papa Roach zou ook zeker een kanshebber zijn ja! Die was ik even vergeten, parkway verwacht ik niet. Zover we nu weten gaan die geen festivals doen

Papa Roach zou ook zeker een kanshebber zijn ja! Die was ik even vergeten, parkway verwacht ik niet. Zover we nu weten gaan die geen festivals doen
Ik verwacht PWD sowieso niet op Jera met de huidige productie schaal. Vorige keer moesten ze al inkrimpen, nu al helemaal dan.
Ergens verwacht ik ze wel op festivals, maar ze zijn letterlijk nu pas begonnen met hun huidige tour. Ik kan begrijpen dat ze wachten tot de tour minimaal half voorbij is, waarschijnlijk pas compleet na de tour dat ze nog iets bekendmaken. Die touren toch elk jaar in EU

• Leuk
Waarderingen: @Marc
Ik verwacht PWD sowieso niet op Jera met de huidige productie schaal. Vorige keer moesten ze al inkrimpen, nu al helemaal dan.
Ergens verwacht ik ze wel op festivals, maar ze zijn letterlijk nu pas begonnen met hun huidige tour. Ik kan begrijpen dat ze wachten tot de tour minimaal half voorbij is, waarschijnlijk pas compleet na de tour dat ze nog iets bekendmaken. Die touren toch elk jaar in EU
Ja fair enough, ze zullen er sowieso niet staan met de huidige productie. Maar ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ze nu dan ook het festival zijn ontgroeit. Maar misschijn is dat ijdele hoop van mijn kant voor de toekomst

De hardheid is weer terug in 2026!!! Die zou best eens jera kunnen bijwonen, die slopen hun stage wel!

• On fire
Waarderingen: PimSp
Ja fair enough, ze zullen er sowieso niet staan met de huidige productie. Maar ben er nog niet helemaal van overtuigd dat ze nu dan ook het festival zijn ontgroeit. Maar misschijn is dat ijdele hoop van mijn kant voor de toekomst
Denk dat je qua naam wel gelijk hebt, volgens mij is de Ziggo Dome ook niet uitverkocht en alleen staanplaatsen zijn in de verkoop gegaan. Mochten ze met een mindere productie festivals willen doen dan zou het mijn inziens wel kunnen. Maar ik ga er niet van uit dat ze Jera aan zullen doen.

• Leuk
Bad omens lijkt me een mooie nieuwe headliner voor jera.

Architects en The offspring ook uiteraard

Hopen dat ze niet hun hele budget uitgeven aan limp bizkit

Yep, ik ook niet. Alleen ben ik net terug uit het ziekenhuis na een operatie (niks ernstigs), maar weet niet of ik het fysiek ga redden om er te zijn 😞
Oei, ik hoop voor jou dat je het wel redt man...dat je maar goed hersteld🍀

• Geweldig
Papa Roach nu ook op Rock for People, zie die toch wel een van de headline spots pakken

• Leuk
Papa Roach nu ook op Rock for People, zie die toch wel een van de headline spots pakken
Social Distortion ook, dus die zie ik ook wel komen als afsluiter in de Vulture. Verwacht niet of ze hun als dagafsluiter in de Eagle zetten namelijk.

Misschien daarom juist dat ze volgend jaar eens een sabbatjaar nemen om een nieuw album op te nemen? Zeker na hun 20 years anniversary tour zou ik daar aan niet verschieten. Maar het kan natuurlijk alle kanten op. Feit is wel dat vele juni festivals waar ze normaal zouden spelen tijdens een juni tour, hun headliners al hebben.

En iemand noemt Slaughter To Prevail maar die hun tour is in augustus

... ik zie Bad Omens voorbijkomen, had er nog nooit van gehoord. Zodoende aantal nummers geluisterd op Spotify. (Specter, Just Pretend, The Death Of Peace). Wat heeft dit met punk, hardcore of metalcore te maken? Stevige melodramatische metal...

... ik zie Bad Omens voorbijkomen, had er nog nooit van gehoord. Zodoende aantal nummers geluisterd op Spotify. (Specter, Just Pretend, The Death Of Peace). Wat heeft dit met punk, hardcore of metalcore te maken? Stevige melodramatische metal...
Ik zou zeggen zet hun allereerste album even op daar hoor je nog duidelijk dat ze metalcore waren. Wat er daarna is uitgebracht is wat minder in die richting ja maar nog steeds een heel bekende grote naam binnen de metalcore community

Deze band is heel groot binnen het gros van het standaard Jera publiek van de laatste 10 jaar. Valt goed bij veel BMTH fans bijvoorbeeld. Het is melodische/athmospheric metalcore. Het is zo'n typische "Impericon" naam die nu op dit moment groot is. Dit zou een top boeking zijn voor een festival als Jera.

• Leuk
Waarderingen: Loek123

Users who are viewing this thread