Live is Live 2026

Er was sprake van een grote naam. En haar Sportpaleis begin juli was met moeite halfvol?
Er gingen ook geluiden dat Stevie Nicks al dan niet in combinatie met Heart op tour zou gaan. Zij stond een jaar eerder in juli op de agenda van het Sportpaleis maar dat is toen gecanceld vanwege productieredenen maar de verkoop liep toen ook niet lekker...

Is het vreemd als ik zeg dat Skunk Anansi hier ook wel passen (of Rock Zottegem). Eerste datum 31 mei in UK.

• Leuk
Waarderingen: festibob
Er gingen ook geluiden dat Stevie Nicks al dan niet in combinatie met Heart op tour zou gaan. Zij stond een jaar eerder in juli op de agenda van het Sportpaleis maar dat is toen gecanceld vanwege productieredenen maar de verkoop liep toen ook niet lekker...
Niet echt vreemd gezien de prijzen die Nicks toen vroeg voor die show, absurd.

Wat Studio Brussel is voor RW, is gva voor Live is Live, een heel belangrijke media partner.
Is het toeval dat gva nu volgend artikel maakt:

Wie is Olivia Dean, het Britse talent dat records van Adele evenaart en met Sabrina Carpenter in Madison Square Garden staat?​

Kan een sterke aanwijzing zijn dat Olivia Dean als pop headliner op Live is Live zal geprogrammeerd worden. Verder nieuws wellicht in oktober.

Wat Studio Brussel is voor RW, is gva voor Live is Live, een heel belangrijke media partner.

Wie is Olivia Dean, het Britse talent dat records van Adele evenaart en met Sabrina Carpenter in Madison Square Garden staat?​

Kan een sterke aanwijzing zijn dat Olivia Dean als pop headliner op Live is Live zal geprogrammeerd worden. Verder nieuws wellicht in oktober.
Ware het niet dat haar tour loopt tot een week voor dat LiL vermoedelijk zal doorgaan en een maand ervoor in een, nog niet, uitverkocht Vorst. Neen die staat hier niet.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje en jonasvh

In de Volkskrant vandaag ook een artikel omdat ze een nummer 1 heeft gescoord in Nederland

Ware het niet dat haar tour loopt tot een week voor dat LiL vermoedelijk zal doorgaan en een maand ervoor in een, nog niet, uitverkocht Vorst. Neen die staat hier niet.
Vorst is uitverkocht hoor. Op vijf plaatsen in resale na.

De staanplaatsen kan je niet inschatten natuurlijk. Maar het bordje wachtlijst of sold out stond er niet bij daarnet. Maar wel bij verschrikkelijkere artiesten.

De staanplaatsen kan je niet inschatten natuurlijk. Maar het bordje wachtlijst of sold out stond er niet bij daarnet. Maar wel bij verschrikkelijkere artiesten.
Geen staanplaatsen meer in verkoop ook. Dus al bij al snel uitverkocht.

Benieuwd of ze überhaupt festivals zal doen. Zal wel niet zomaar voor vier data terugkomen naar Europa lijkt me.

Geen staanplaatsen meer in verkoop ook. Dus al bij al snel uitverkocht.

Benieuwd of ze überhaupt festivals zal doen. Zal wel niet zomaar voor vier data terugkomen naar Europa lijkt me.
Als je tot eind juni bezig bent met je zaalshows en in oktober begint je Australische leg dan geloof ik er niet in. Of het moest een korte run zijn tussen half juli en half augustus.

Ja volledig uitverkocht, van wat ik kan zien. Wel opvallend hoe ze in NL met gemak 2x Ziggo Dome uitverkoopt(34k tickets) en het dan even over de grens 'moeilijker' heeft om Vorst uit te verkopen.

Users who are viewing this thread