Sport algemeen

Same ja, zelf beide knieën aan gort
Hier ook 1 knie naar de bami. Verschrikkelijk voor hem....

Even wat anders, ik wil nog even benoemen dat ik in juli al zei dat Heracles ging degraderen, blijk er toch tot verbazing van mijzelf er een oog voor te hebben... Zonder gekheid 6 wedstrijden 0 punten is wel erg zorgelijk. Als ze dit weekend tegen Sparta geen punten pakken wordt het weel heel triest met Twente en Feyenoord op het programma.

Ik was vrij uitgesproken over hem omdat hij wel de neigingen maar nog niet de kwaliteiten van zijn pa vertoonde. Maar wel heel zuur voor Van Bommel dat het seizoen voorbij is, heel triest
Dat is al nr2 die niet meer in actie komt. Wat zit er in het water daar?

Ik was vrij uitgesproken over hem omdat hij wel de neigingen maar nog niet de kwaliteiten van zijn pa vertoonde. Maar wel heel zuur voor Van Bommel dat het seizoen voorbij is, heel triest
Moest gisteren meteen denken aan het uitvallen van Schuurs bij Torino. Die blessure werd daarna niet voor niks de horrorblessure genoemd. Ontzettend sneu voor Van Bommel in ieder geval.

Dat was gisteren even schrikken als Feyenoord supporter.
Ten eerste vond ik het echt schandalig dat RvP begon met deze voorhoede in de eerste poule wedstrijd in Europa. Echt een minachting naar de mensen die die reis hebben gemaakt.
Ten tweede erg geschrokken van de drie aanvallers, zeker als je weet hoeveel geld je hiervoor hebt uitgegeven.

Misschien dat RvP het als signaal deed naar ten Kloesse, van kijk is wat voor bagger je hebt gekocht, maar laat gewoon je basis elf staan, zeker in de beginfase van het seizoen.

Dat was gisteren even schrikken als Feyenoord supporter.
Ten eerste vond ik het echt schandalig dat RvP begon met deze voorhoede in de eerste poule wedstrijd in Europa. Echt een minachting naar de mensen die die reis hebben gemaakt.
Ten tweede erg geschrokken van de drie aanvallers, zeker als je weet hoeveel geld je hiervoor hebt uitgegeven.

Misschien dat RvP het als signaal deed naar ten Kloesse, van kijk is wat voor bagger je hebt gekocht, maar laat gewoon je basis elf staan, zeker in de beginfase van het seizoen.
Ja, vind het ook wat lastig. In feite is eerste of tweede worden natuurlijk belangrijker dan de Europa League. Die ga je niet winnen, en als je in de Kuip wat punten pakt en erbuiten een beetje, geraak je wel bij die eerste 24.

Ik hoop echt dat Van Persie een toptrainer gaat zijn, dat lijkt me echt leuk. Het is alleen soms een beetje nog twijfelen tussen eigenaardig of gewoon de plank misslaan. Sem Steijn aanvoerder maken bijvoorbeeld, denk dat ie daar toch al gauw een beetje spijt van had

Ja, vind het ook wat lastig. In feite is eerste of tweede worden natuurlijk belangrijker dan de Europa League. Die ga je niet winnen, en als je in de Kuip wat punten pakt en erbuiten een beetje, geraak je wel bij die eerste 24.

Ik hoop echt dat Van Persie een toptrainer gaat zijn, dat lijkt me echt leuk. Het is alleen soms een beetje nog twijfelen tussen eigenaardig of gewoon de plank misslaan. Sem Steijn aanvoerder maken bijvoorbeeld, denk dat ie daar toch al gauw een beetje spijt van had
Dit zijn wel de potjes die ervoor kunnen zorgen dat je met plek 2 de CL in kan en met plek 3 voorronde, is voor geen club zo belangrijk in Nederland als Feyenoord lijkt mij. Rare keuzes en die aanval is ook wel echt bagger.

Ik hoop ook heel erg dat RvP een toptrainer wordt, ik vind hem qua uitstraling ook altijd goed overkomen, maar heb nu in een korte periode al wel heel wat eigenaardige beslissingen gezien die gewoon punten hebben gekost.

Daarnaast ben ik zelf van mening dat je als Nederlandse ploeg juist Europees als hele belangrijke wedstrijden moet zien. En ik vond dat argument van rust geven aan spelers wel echt heel sneu. Ze hebben net een paar wedstrijden gespeeld in de competitie en in de laatste 3 weken 1x doordeweeks tegen Fortuna.

Of speel bijvoorbeeld alleen met Tengstedt als nieuwe speler en laat je buitenspelers staan. Nu was het wel echt in 1x heel je voorhoede nieuw.

Edit: daarnaast zijn de topjaren bij Feyenoord volgens mij jaren geweest dat we gewoon een stabiel elftal hadden en niet teveel aan het rouleren waren.

Ja, ik voel wat minder dat een Nederlandse clubs een verplichting heeft tegenover andere clubs. Tuurlijk snap ik wel dat als niemand punten pakt, je helemaal geen clubs in Europa meer hebt. Maar ik begrijp ook dat Van Persie zondag Groningen uit belangrijker vindt dan Braga uit. Je kunt wel glansrijk tot de kwartfinale EL komen en uitgeschakeld worden. Maar als je dan na iedere midweekse pot punten laat liggen en 3e of 4e wordt in de competitie, zit je volgend jaar weer niet in de CL.

Vind het altijd wel bijzonder dat het hele jaar in het teken staat van Europees voetbal halen en wanneer je daar eenmaal in speelt, je dan een b-team opstelt. Helemaal in het begin van het seizoen...

Ja, ik voel wat minder dat een Nederlandse clubs een verplichting heeft tegenover andere clubs. Tuurlijk snap ik wel dat als niemand punten pakt, je helemaal geen clubs in Europa meer hebt. Maar ik begrijp ook dat Van Persie zondag Groningen uit belangrijker vindt dan Braga uit. Je kunt wel glansrijk tot de kwartfinale EL komen en uitgeschakeld worden. Maar als je dan na iedere midweekse pot punten laat liggen en 3e of 4e wordt in de competitie, zit je volgend jaar weer niet in de CL.
Ik heb toch altijd het gevoel dat de spelers van gisteren veel eerder een impact zouden kunnen hebben tegen Groningen als tegen Braga. Ik vind het vooral een beetje arrogant en laks overkomen.

Ik heb toch altijd het gevoel dat de spelers van gisteren veel eerder een impact zouden kunnen hebben tegen Groningen als tegen Braga. Ik vind het vooral een beetje arrogant en laks overkomen.
En ook redelijk asociaal voor de mensen die zo'n reis maken naar die wedstrijd. Europees is toch gewoon waar je het hele jaar voor voetbalt. Iedereen wilt Europees voetbal halen, en dan haal je het en dan neem je het niet serieus.

Ik twijfel nogsteeds of het niet gewoon een dikke middelvinger naar DtK was, om te laten zien dat hij verkeerde aankopen heeft gedaan, omdat de druk toch redelijk opgevoerd werd met de vraag, waarom spelen onze miljoenen aankopen nog niet.

En ook redelijk asociaal voor de mensen die zo'n reis maken naar die wedstrijd. Europees is toch gewoon waar je het hele jaar voor voetbalt. Iedereen wilt Europees voetbal halen, en dan haal je het en dan neem je het niet serieus.

Ik twijfel nogsteeds of het niet gewoon een dikke middelvinger naar DtK was, om te laten zien dat hij verkeerde aankopen heeft gedaan, omdat de druk toch redelijk opgevoerd werd met de vraag, waarom spelen onze miljoenen aankopen nog niet.
Ik had dan wel betere manieren kunnen bedenken om dat te doen... RvP moet wel oppassen dat hij zich niet groter als de club begint te voelen. Als je vaker dit soort geintjes uithaalt heb je binnen de kortste keren iedereen tegen je

Die John toch! Weg naar de top ligt weer open.

Genoten wel weer van Buijs. Wat had die wel weer gelijk. De arbitrage is toch iedere week, zonder uitzondering, zo verschrikkelijk slecht. Geloof niet in partijdigheid of vooringenomenheid, maar dit niveau is toch ongekend laag. En dan schijnt Makkelie nog de beste te zijn..

Die John toch! Weg naar de top ligt weer open.

Genoten wel weer van Buijs. Wat had die wel weer gelijk. De arbitrage is toch iedere week, zonder uitzondering, zo verschrikkelijk slecht. Geloof niet in partijdigheid of vooringenomenheid, maar dit niveau is toch ongekend laag. En dan schijnt Makkelie nog de beste te zijn..
Helaas voor Ajax, PSV of andere kampioenskandidaten. WE WORDEN KAMPIOEN! Volgend jaar CL in de veste..... Zonder gekheid, stond weer best prima gister. Verdediging 2x aan het slapen maar dat krijg je tegen een ploeg die allergisch is voor aanvallend voetbal.

• Leuk
Waarderingen: Oasiss
Tijdens de rust dan nog maar enige onderbouwing...
Tegen PSV was het een geluk bij een ongeluk dat Gloukh in de spits kwam te staan. Veel kansen bij elkaar gespeeld, aanvallend liep dat meer dan prima. Wat doe je dan de volgende wedstrijd?
Als je Klaassen op 6 zet mogen ze wat mij betreft meteen je diploma afpakken.
Edvardsen doet hartstikke zijn best en loopt zich kapot, is hartstikke leuk als je tegen een back speelt die constant gaat aanvallen.

Om de boel te redden zou ik dus in ieder geval een 6 in brengen -> Klaassen naar de 8/10 -> Gloukh spits.
Moro/Berghuis voor Edvardsen

Ik vond Feyenoord afgelopen woensdag echt heel matig en ben eigenlijk nog steeds een beetje pissig om die wanvertoning. Maar wat ik Ajax vandaag zie doen dat is er nog een flinke schep bovenop. Wat een rampzalige ploeg hebben die. Het zou een absolute schande zijn als we dit seizoen weer onder ze eindigen.

Tijdens de rust dan nog maar enige onderbouwing...
Tegen PSV was het een geluk bij een ongeluk dat Gloukh in de spits kwam te staan. Veel kansen bij elkaar gespeeld, aanvallend liep dat meer dan prima. Wat doe je dan de volgende wedstrijd?
Als je Klaassen op 6 zet mogen ze wat mij betreft meteen je diploma afpakken.
Edvardsen doet hartstikke zijn best en loopt zich kapot, is hartstikke leuk als je tegen een back speelt die constant gaat aanvallen.

Om de boel te redden zou ik dus in ieder geval een 6 in brengen -> Klaassen naar de 8/10 -> Gloukh spits.
Moro/Berghuis voor Edvardsen
Wat een shitshow is die Heitinga joh..

Users who are viewing this thread