Radiohead en aanverwante projecten

Stel totale capacity: 400k
Aantal codes: 500k (120% total capacity)

Gebaseerd op mijn eigen groep die ik ken: 4 codes op 24 deelnames, zou dit een 3 miljoen registraties opleveren

Statistische relevantie niet bewezen ;)

Gebaseerd op mijn eigen groep die ik ken: 4 codes op 24 deelnames, zou dit een 3 miljoen registraties opleveren

Hier in de groep 3 van de 17 een code, dus qua slaagkans komt dat wel ongeveer overeen.

Dit is bijna even veel als bij Taylor Swift een tijd terug uitgaande van jouw cijfers. Dat is insane.

Maar even... is iedereen gewoon afgewezen voor Kopenhagen? Da's ook een interessante... Hier trouwens ook.

Echt waar, ben ervan overtuigd dat ik er doorheen was gekomen als ik m'n adres of locatie kon doorgeven i.p.v. alleen m'n nummer. Klotezooi.

• Verdrietig
Waarderingen: zero
Zelf geen code helaas maar de vriend waarmee ik wil gaan wel. De eerste horde is genomen. Morgen strijden voor kaartjen voor Berlijn.

• Leuk
Waarderingen: zero
Ik heb een code voor Bologna, kan ik daar iemand mee helpen?

Het is gelinkt aan uw mail.
Dus moet gekocht worden met account op uw mail adres & naam.
+ je hebt otp code via mail nodig bij aanloggen. Dus je gaat zelf beschikbaar moeten zijn

Maar als een vriend wel is ingeloot, en jij niet, kan die vriend toch alsnog tickets kopen waarmee jij naar binnen kant, toch? Ook al gaat die vriend niet? Desnoods met zijn inlog van ticketmaster of eventim?

Of heb ik dat mis?

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Maar als een vriend wel is ingeloot, en jij niet, kan die vriend toch alsnog tickets kopen waarmee jij naar binnen kant, toch? Ook al gaat die vriend niet? Desnoods met zijn inlog van ticketmaster of eventim?

Of heb ik dat mis?
Tenzij de venue om legitimatie vraagt (wat volgens mij op radiohead.com als mogelijkheid stond, zal van de venue afhangen).

Aangezien ze zeggen dat ticket transfer op ticketmaster aangezet wordt een week voor het optreden, kun je dus gewoon tickets voor anderen kopen. Ook zullen er dus tickets via ticketswap verkocht kunnen worden in die week, aangezien zij gebruik maken van ticketmaster ticket transfers.

Edit: gezien het onderstaande heb ik klaarblijkelijk geen idee eigenlijk haha

Laatst bewerkt:
Misschien wel relevant om op te merken dat Ticketmaster alleen gebruikt wordt voor Italië en Denemarken.

In het algemeen staat op de site van Radiohead:
If I have bought a ticket and can't go, can I return it or sell it on to somebody else?

The only way to sell or transfer tickets will be through the transfer and face value resale facility offered by the official ticketing platform - please check with them for details. The ticket transfer and resale facility will not be available to use until closer to the time of the show. Some venues will be checking your ID against the name on the ticket

Aangezien ze zeggen dat ticket transfer op ticketmaster aangezet wordt een week voor het optreden, kun je dus gewoon tickets voor anderen kopen. Ook zullen er dus tickets via ticketswap verkocht kunnen worden in die week, aangezien zij gebruik maken van ticketmaster ticket transfers.

Edit: gezien het onderstaande heb ik klaarblijkelijk geen idee eigenlijk haha
Last minute alsnog gaan is dus geen optie voor mij in ieder geval.

Nu maar hopen op een festival your dan 🙁

Voor wie een code heeft ontvangen en van plan is om 4 tickets te kopen om eventueel anderen gelukkig te maken, heb ik dit Excel-bestandje gemaakt om wat overzicht te houden.
  • Heb je een code? Zet dan gerust je naam in het tabblad van de datum waarvoor je tickets gaat kopen, in de juiste kolom.
  • Heb je géén code ontvangen? Noteer dan je naam in het juiste tabblad en de juiste kolom, en vermeld erbij hoeveel tickets je zoekt.
Op die manier kunnen we hopelijk zoveel mogelijk fans van het forum toch laten gaan.

In navolging hiervan: ik had al een lijstje gemaakt met wie waarheen wil en die mij dat hadden laten weten. Kan ook helpen.
Verkoop Radiohead

• Geweldig
Waarderingen: ThijsL
Zou er nog gekkigheid plaatsvinden tijdens de concerten gezien de standpunten over Israël / Palestina? :eek:

Zou er nog gekkigheid plaatsvinden tijdens de concerten gezien de standpunten over Israël / Palestina? :eek:
Ligt er helemaal aan wat je gekkigheid vindt, maar je kan er vergif op innemen dat er wat lui gaan zijn die liever de aandacht op zichzelf vestigen dan op Radiohead.

• Leuk
Waarderingen: Bronson

Users who are viewing this thread