Radiohead en aanverwante projecten

Balen zeg.
Maar goed; dit jaar geen Benelux. Laat ze dat volgend jaar mooi inhalen!
Ik zie dat eigenlijk vrij pessimistisch in, aan de toon van Phil te lezen. Ze zullen na deze tour vast wel kijken hoe het verder moet maar verwacht weinig van 2026. Kan het gewoon niet geloven dat ik hier na al die jaren wachten niet bij ga zijn. Berlijn was geregeld ook.

Dit topic vermijden dit najaar gaat moeilijk zijn.

• Verdrietig
Waarderingen: nathanvdk
Uiteraard maar bij zo'n loterij zullen enkel degenen met een ticket zo redeneren.
Deze die met lege handen achterblijven, zagen wellicht liever een groter aantal tickets in omloop gaan.
Vind het zuur dat ik niets heb, maar liever de kans op een "intiemere" show dan een rotte stadionshow mijn inziens. Ben nog nooit echt voldaan van een stadionshow weg gestapt.

• Leuk
Waarderingen: elo, noid en Timmetje
Ik zie dat eigenlijk vrij pessimistisch in, aan de toon van Phil te lezen. Ze zullen na deze tour vast wel kijken hoe het verder moet maar verwacht weinig van 2026. Kan het gewoon niet geloven dat ik hier na al die jaren wachten niet bij ga zijn. Berlijn was geregeld ook.

Dit topic vermijden dit najaar gaat moeilijk zijn.
Misschien is er nog iemand met een code die maar 2 tickets koopt voor zichzelf. Morgen de balans maar opmaken.

• Leuk
Waarderingen: Cel
Natuurlijk, met heel die aanpak krijg je exact een grotere vraag…

Ergens vind ik het wel niet oké aangepakt van RH.

Gezien de afwijzingen hier, ben ik echt benieuwd hoeveel aanmeldingen er waren.
Dan nog wetende dat het aantal mensen mét een code ook maar een fractie een ticket gaan scoren.

Ik gok echt op een aantal registraties met 7 cijfertjes.

Voor mijn gevoel wel een fijn en enigszins fair systeem dit. Helemaal als het merendeel met code straks verzekerd blijkt te zijn van een ticket.
Ik zou wel eens willen weten hoeveel codes ze verstuurd hebben. Want ik vraag me dat laatste echt af...

Zal die resale via de wachtlijst gaan, of ga ik wekenlang ticketmaster refreshen?

Erg interessant ook om te zien hoe radiohead een volledig custom systeem op kan zetten in samenwerking met ticketmaster

Voor wie een code heeft ontvangen en van plan is om 4 tickets te kopen om eventueel anderen gelukkig te maken, heb ik dit Excel-bestandje gemaakt om wat overzicht te houden.
  • Heb je een code? Zet dan gerust je naam in het tabblad van de datum waarvoor je tickets gaat kopen, in de juiste kolom.
  • Heb je géén code ontvangen? Noteer dan je naam in het juiste tabblad en de juiste kolom, en vermeld erbij hoeveel tickets je zoekt.
Op die manier kunnen we hopelijk zoveel mogelijk fans van het forum toch laten gaan.

Hier ook 3-maal een afwijzing voor Kopenhagen. Wij gaan sowieso begin december die richting uit. Dus mocht er nog iemand 2 tickets kunnen extra kopen zou top zijn… 🙏

Maak je misschien een ander blij (als dat uberhaupt kan want je moet tickets halen met je eigen mailadres).

Voor mijn gevoel wel een fijn en enigszins fair systeem dit. Helemaal als het merendeel met code straks verzekerd blijkt te zijn van een ticket. Zuur voor de mensen die misgrijpen maar scalpers uitgesloten iig. Was bij Swift ook fijn.
Scalpers kunnen toch ook uitgeloot zijn? Het systeem was al idioot en het betert er maar niet op.

Users who are viewing this thread