Live is Live 2026

festibob

Sunset slot
5 jan 2024
3.004
1.664
Volgens een betrouwbare bron, Jimmy, komt LIVE IS LIVE festival volgend jaar terug in Antwerpen als tweedaags festival.
Een van de twee headliners zou een poppy sound hebben en veel volk kunnen treikken, zelfs meer dan 20.000 bezoekers.
Spontaan denk ik dan aan Olivia Dean die in recordtempo nu twee Ziggo Domes heeft verkocht. Zij die geen ticket konden
bemachtigen nu voor Ziggo Dome voor mei of juni kunnen wel naar het nabijgelegen Antwerpen afzakken om haar te zien als headliner
Live is Live (datum einde juni of half juli?). Ook in Vorst Nationaal zijn er maar weinig tickets beschikbaar. Wellicht wordt het binnenkort
(bv na release date nieuw album Olivia Dean) duidelijk of zij wel of niet op de affiche van Live is Live staat.

Wie weet op welke dagen Live is Live Festival zal doorgaan (als tweedaags event)?
Komen volgens mij met de data als ze een headliner bekend maken. Aangezien alles al bijna in kannen en kruiken is zullen ze misschien snel iets bekend maken?

Waarom is iedereen opeens zo lui geworden met de openingspost? :(

Olivia Dean kan (poppy sound? mwa) alleen hoe groot is die kans als je Vorst Nationaal niet uitverkoopt, pak 'm beet anderhalve maand voor LiL? Zou ik eerder ergens anders mijn geld op inzetten.

Ik weet niet op je met Olivia Dean als headliner meer dan 20k kaarten verkoopt hoor. Vorst is nog niet uitverkocht (retedure prijzen wel).
Misschien met sterke undercard, of als co-head.

Kans is natuurlijk wel groot als ze festivals doet, dat ze er staat aangezien Vorst door FKP Scorpio georganiseerd wordt

Olivia Dean, zegt mij 0,0 eerlijk gezegd. Geen idee wie dat is behalve dat die blijkbaar het voorprogramma van Sam Fender deed de laatste shows.

Dit zijn alle internationale artiesten die bij Scorpio zitten: scorpio artists
Wel enkele mogelijke mooie namen voor het festival.

Olivia Dean, zegt mij 0,0 eerlijk gezegd. Geen idee wie dat is behalve dat die blijkbaar het voorprogramma van Sam Fender deed de laatste shows.

Dit zijn alle internationale artiesten die bij Scorpio zitten: scorpio artists
Wel enkele mogelijke mooie namen voor het festival.
Van dit lijstje artiesten trekt toch enkel Ed Sheeran 20.000 bezoekers?

Vorige jaren had het festival ook geen mega headliners natuurlijk: Smashing pumpkins (blijkbaar scorpio artiest), editors en the National laatste keer.

Olivia Dean heeft recent twee keer de ZIGGO DOME uitverkocht. Als ze een exclusief festivalconcert geeft voor de Benelux dan zullen veel Nederlanders wel de weg vinden naar Antwerpen.

zou wel zonde zijn om ook de Pop Tour op te gaan. Ja er was veel interesse in Sheeran, maar het publiek op de vorige live is live edities was toch duidelijk iets ouder en op zoek naar licht alternatieve of old school bands en artiesten. Past ook goed in het opzet van het festival.

• Leuk
Waarderingen: canb
zou wel zonde zijn om ook de Pop Tour op te gaan. Ja er was veel interesse in Sheeran, maar het publiek op de vorige live is live edities was toch duidelijk iets ouder en op zoek naar licht alternatieve of old school bands en artiesten. Past ook goed in het opzet van het festival.
Ik vond het ook een heel fijn festival, maar hun ticketverkoop was niet geweldig natuurlijk. Dus misschien dat ze nu iets anders proberen.

Users who are viewing this thread