Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
We zijn uiteraard bezig al over headliners, maar mag ik ook al beginnen met namen voor de Slope of vroege tentspots? Want in dat geval ga ik nu al voor ABsolutely. Als je denkt...nou, die heeft best een aardige stem. Ja, het zit in de familie, het is namelijk de jongere zus van RAYE.
Metallica inderdaad onmogelijk. PJ kan wel, dark matter tour is gedaan in de usa en gaat door in 2026 in Azië/ Oceanië. Het vervolg in Europa staat op de planning.
Metallica inderdaad onmogelijk. PJ kan wel, dark matter tour is gedaan in de usa en gaat door in 2026 in Azië/ Oceanië. Het vervolg in Europa staat op de planning.
Officieel hebben ze nog niets aangekondigd staan voor 2026, en de vraag is of dat nog wel volgt na het onverwachte vertrek van Cameron. Bovendien steeds meer geruchten dat Eddie Vedder soloplannen heeft.
Officieel hebben ze nog niets aangekondigd staan voor 2026, en de vraag is of dat nog wel volgt na het onverwachte vertrek van Cameron. Bovendien steeds meer geruchten dat Eddie Vedder soloplannen heeft.
De massa aan Turnstile merch die ik op de wei zag passeren (ook schuldig aan uiteraard), terwijl ze er niet eens stonden, plus Nederland krijgt een zaalshow in november en wij voorlopig niks, doet mij toch vermoeden dat er plannen zijn. En die sub-spot zou meer dan verdiend zijn na 2022.
Anyhow, mijn gok:
Editors - Benson Boone - Franz Ferdinand
Chapell Roan - Lorde - The Hives
Mumford & Sons - Oscar & The Wolf - David Byrne
System of a Down (of toch de grote verrassing met Rage Against the Machine?) - Turnstile - Electric Callboy
Uitverkocht ja, maar je mag wel wat meer brengen voor mensen met een combi. Die zondag was op dat gebied minder vr me terwijl er zondag teveel keuze was. En ik zal niet de enige geweest zijn
Uitverkocht ja, maar je mag wel wat meer brengen voor mensen met een combi. Die zondag was op dat gebied minder vr me terwijl er zondag teveel keuze was. En ik zal niet de enige geweest zijn
Inderdaad, die zondag bijvoorbeeld was heus niet minder snel uitverkocht mochten ze er wat rockbands geprogrammeerd hebben en dan had die dag voor veel andere mensen wel wat boeiender geweest dan dat ze nu was.
Inderdaad, die zondag bijvoorbeeld was heus niet minder snel uitverkocht mochten ze er wat rockbands geprogrammeerd hebben en dan had die dag voor veel andere mensen wel wat boeiender geweest dan dat ze nu was.
Ik had op de zondag toch echt het gevoel dat er minder mensen op het festivalterrein waren. Wij gingen ook om 20 uur richting huis. Dat zal toch ook effect hebben op de inkomsten van eten en drinken wat ze mislopen?
Dus op zich kunnen ze themadagen doen, maar ik denk wanneer ze de zondag en donderdag van dit jaar in zijn geheel hadden omgedraaid (weet dat dat niet kan) ze misschien wel meer inkomsten hadden gehad wat betreft eten en drinken.
Waarom zit iedereen op Oasis te hopen? Ik heb ze al een paar keer gezien. In vorst 2009 waren ze uitstekend. Het was niet uitverkocht. Waar waren alle “fans” toen? Nu een beetje meehoppen met de rest?
Ik dacht gelezen te hebben dat hij zich toch nog niet klaar voelt, fysiek en mentaal, om echt te toeren dus eerder met potlood op te schrijven dan echt een grote kans volgens mij
Waarom zit iedereen op Oasis te hopen? Ik heb ze al een paar keer gezien. In vorst 2009 waren ze uitstekend. Het was niet uitverkocht. Waar waren alle “fans” toen? Nu een beetje meehoppen met de rest?
Ik vind dit maar een rare post eerlijk gezegd. Omdat we er 16! Jaar geleden niet bij waren, mogen we nh niet uitkijken naar een band? De helft hier op het forum was toen vermoedelijk nog niet klaar met de middelbare school. Dus iets minder hoog van de toren blazen mag wel.
Ik heb die band zelf nog nooit live mogen zien. Veel nummers die ik gaaf vind en nu ze met nieuwe energie bij elkaar zijn zou ik ze erg graag willen zien. Lijkt me geen moeilijke redenering.
Beetje onlogische post dit toch?
Als festival wil je altijd uitverkopen toch met muziek. Dus top naam op te hebben met hey momentum van nu.
Niet dat het zal gebeuren.
Maar enkel fans van toen mogen komen?
Niet iedereen heeft gezien zoals jij en ik.
Niet iedereen heeft al 15+ edities op de teller.
Niet iedereen was toen oud genoeg
Niet iedereen was toen wijs genoeg
Maar een festival is voor iedereen.
Voor de eerst timers
Voor de oasis fanboys
Voor de oasis nieuwelingen
Voor de oasis haters
What's next.
Geen metallica fans na master of puppets album release?
Maar vanuit het perspectief van de organisatie lijkt mij Oasis op een aparte dag een lucratievere optie dan ze op Werchter te zetten. Die kaarten verkoop je snel uit. Ik hoop dat ik het mis heb, want ik zou ze ook graag op Rock Werchter zelf zien staan.