Roadburn 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
312393675_663399038488817_3372774524852567086_n.jpg


Roadburn 2023

Datum: 20-23 april 2023 (met waarschijnlijk weer een preparty op 19 april)
Venue: Poppodium 013, De Koepelhal, Hall of Fame, Skatepark (en Paradox?)
Plaats: Tilburg
Land: Nederland
Directeur: Walter Hoeijmakers
Eerste editie: 1999

Alle info:

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
We’re thrilled to announce the first names for the 2023 edition of Roadburn.
Don’t forget to set your alarms for tickets going on sale at 7pm CET /6pm GMT/ 1pm EST/ 10am PST on November 15 via roadburn.com
Deafheaven performing Sunbather and Infinite Granite - European exclusive
Julie Christmas - European exclusive
David Eugene Edwards
Wolves In The Throne Room performing Shadow Moon Kingdom
Brutus
Big ‡ Brave performing nature morte
The Soft Moon performing Exister
Giles Corey - European exclusive
Chat Pile - European exclusive
Candy performing Heaven is Here
KEN mode - European exclusive
Show Me The Body
Burst (Sweden)
Norna
Our first-announced commissioned project for 2023 is JOHN CXNNOR performing All My Future’s Past
In collaboration with Schouwburg Tilburg we will present an off-programme event; Dance of the Seven Veils with musical accompaniment by Colin H. Van Eeckhout (CHVE, Amenra), Pieter-Jan Van Assche (Innerwoud) and soprano Astrid Stockman.

 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Zet dit op Roadburn... Gek genoeg wel op LGW? en Dunk! gestaan, zelfs op BKS, maar niet op Roadburn. Kans is alleen nihil voor dit jaar, want ze touren eind mei en begin juni door Europa (waaronder Tolhuistuin en Vera), maar 2024 mag ook!
 
  • Leuk
Waarderingen: teunajax

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Zet dit op Roadburn... Gek genoeg wel op LGW? en Dunk! gestaan, zelfs op BKS, maar niet op Roadburn. Kans is alleen nihil voor dit jaar, want ze touren eind mei en begin juni door Europa (waaronder Tolhuistuin en Vera), maar 2024 mag ook!
Wel al ooit in 013 gestaan!
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Gisteren Walter en Becky tegengekomen op LGW. Als we de eerste aankondiging goed vonden dan zullen de komende aankondigingen ook in de smaak vallen, gaven ze aan.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Gave lineup, en Tilburg is in de buurt. Ga de donderdag naar Sunbather kieken en de zaterdag naar Giles Corey (blijkbaar inclusief de rest van Have a Nice Life)

ALS ik kaartje weet te bemachtigen dinsdag
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Gave lineup, en Tilburg is in de buurt. Ga de donderdag naar Sunbather kieken en de zaterdag naar Giles Corey (blijkbaar inclusief de rest van Have a Nice Life)

ALS ik kaartje weet te bemachtigen dinsdag
Wel een weekend dan of gewoon twee losse dagen? Best apart trouwens dat momenteel de zondag maar één naam heeft.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Wel een weekend dan of gewoon twee losse dagen? Best apart trouwens dat momenteel de zondag maar één naam heeft.
Is altijd wel de rustigere dag qua namen en met minder locaties. Vroeger was het natuurlijk zelfs alleen een onofficiële afterparty. Vorig jaar hadden we uiteindelijk een kleine 25 namen voor die dag.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.378
529
Wel een weekend dan of gewoon twee losse dagen? Best apart trouwens dat momenteel de zondag maar één naam heeft.
Gek dat het qua kosten eigenlijk niet loont om langer te gaan, 160 euro tegenover 214. En een rustdag tussendoor is ook prima. Ga jij?
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.362
10.192
Gek dat het qua kosten eigenlijk niet loont om langer te gaan, 160 euro tegenover 214. En een rustdag tussendoor is ook prima. Ga jij?
Nee, klopt, maar des te beter voor jou...
Ik ga in ieder geval wel proberen om een ticket te halen, ja. Of ik ga is een tweede (want weet niet of ik dan in NL ben), maar vond het dit jaar geweldig. Ook nog niet uit of het een dagticket of weekend wordt. Mogen we nog namen verwachten voor de verkoop?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.660
2.222
Nee, klopt, maar des te beter voor jou...
Ik ga in ieder geval wel proberen om een ticket te halen, ja. Of ik ga is een tweede (want weet niet of ik dan in NL ben), maar vond het dit jaar geweldig. Ook nog niet uit of het een dagticket of weekend wordt. Mogen we nog namen verwachten voor de verkoop?
Verwacht het niet. Verkoop start al snel toch?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken