Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Lowlands kan toch niet demonstraties buiten het terrein voorkomen, van geen enkele partij. Dat ze nu met boeren hebben afgesproken dat zij er met maximaal twee trekkers gaan staan lijkt me winst. Blijkbaar voelen natuurorganisaties niet de behoefte bij Lowlands te demonstreren.
Ik heb het idee dat het juist wel op het terrein van LL is, al is het persbericht een beetje dubbel in zn boodschap. Ik heb de indruk dat zedus tussen de campings en het festival terrein komen te staan en dat is in mijn visie gewoon op LL ;-)
Misschien heb ik het mis. Deel van het persbericht:

Op het festivalterrein van Lowlands in Biddinghuizen is er voor boeren geen ruimte om te demonstreren. Na een "goed gesprek" met boeren uit de buurt is afgesproken dat ze met twee tractoren op de hoofdroute van de campings naar de entree mogen staan, vertelt festivalbaas Eric van Eerdenburg aan het ANP.
 

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Wij hebben de jaarlijkse "wie gaat er rijden" discussie weer. Uiteindelijk ben ik altijd de pias, ernstig vermoeiend.
We waren met mijn auto naar Sziget. Ik heb de eerste dag van Zeeland naar Praag helemaal gereden (+/- 10u), daarna naar Boedapest (+/- 5u). En gisteren van Boedapest naar Neurenberg (+/- 8u). Vanochtend eerste 2u vanaf Neurenberg zelf gereden en rijd nu voor het eerst ff 4u niet en de laatste 2u zijn weer voor mij. Ben totaal niet vermoeid geweest gek genoeg, nu vind ik gezelschap in de auto vaak wel helpen maar die heb ik morgen niet aangezien ik alleen ga 😂. Wel naar trouwens als je altijd de pineut bent, in mijn geval was het een bewuste keuze
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
We waren met mijn auto naar Sziget. Ik heb de eerste dag van Zeeland naar Praag helemaal gereden (+/- 10u), daarna naar Boedapest (+/- 5u). En gisteren van Boedapest naar Neurenberg (+/- 8u). Vanochtend eerste 2u vanaf Neurenberg zelf gereden en rijd nu voor het eerst ff 4u niet en de laatste 2u zijn weer voor mij. Ben totaal niet vermoeid geweest gek genoeg, nu vind ik gezelschap in de auto vaak wel helpen maar die heb ik morgen niet aangezien ik alleen ga 😂. Wel naar trouwens als je altijd de pineut bent, in mijn geval was het een bewuste keuze
Ik heb geen hekel aan het auto rijden opzich. Maar de excuses die mens soms gebruikt dat ze na 4 dagen Lowlands niet meer bekwaam zijn om te rijden op een maandag ochtend bijvoorbeeld. Tsja dat is een beetje zelfbeheersing imo, geen reden om jaar in jaar uit niet te rijden.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.285
1.284
Wij hebben de jaarlijkse "wie gaat er rijden" discussie weer. Uiteindelijk ben ik altijd de pias, ernstig vermoeiend.

Ik ben vrijwel de enige in mijn omgeving die geen rijbewijs heeft en geniet hier soms meer van met dit soort dingen dan ik op voorhand had verwacht. Ik blijf altijd buiten dit soort discussies.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje en eva84

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Ik heb geen hekel aan het auto rijden opzich. Maar de excuses die mens soms gebruikt dat ze na 4 dagen Lowlands niet meer bekwaam zijn om te rijden op een maandag ochtend bijvoorbeeld. Tsja dat is een beetje zelfbeheersing imo, geen reden om jaar in jaar uit niet te rijden.
Ja dat zijn echt kutexcuses. Ik heb het bewust op de laatste dag Sziget ook al rustig aan gedaan enzo. Het is niet dat je dan niks meer kan drinken maar gewoon beetje minder en lekker op tijd gaan slapen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Ik zit nu ook te bedenken ik moet nog even opnieuw kijken wat m'n spoorboekje gaat worden 😂😂
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
139
262
Ik heb het idee dat het juist wel op het terrein van LL is, al is het persbericht een beetje dubbel in zn boodschap. Ik heb de indruk dat zedus tussen de campings en het festival terrein komen te staan en dat is in mijn visie gewoon op LL ;-)
Misschien heb ik het mis. Deel van het persbericht:
Je lijkt inderdaad gelijk te hebben.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Wij hebben de jaarlijkse "wie gaat er rijden" discussie weer. Uiteindelijk ben ik altijd de pias, ernstig vermoeiend.
De heenweg vind ik niet zo erg. Zou graag willen dat iemand eens terug rijd voor mij. Helaas ben ik de enige Brabander in de groep en ook nog de enige met een caravan. Elk jaar de pisang dus.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
587
Leuk om die terrein video te zien. Geen idee wanneer dit opgenomen is maar het zag er uit alsof ze nog veel werk hebben!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.226
4.810
Haha ik lijk nu net zo'n zeiker. Maar bij ons zitten er in de groep ook een aantal mensen zonder rijbewijs. En die gaan gewoon heel plat van uit dat jij wel even voor ze rijdt. En dan denken ze ook nog te kunnen bepalen hoe laat je weg vertrekt. Ik ben op maandag ochtend om 05:00 á 06:00 uur al wakker. En wil dan ook gelijk naar huis karren, maar dan moet ik vaak wachten op mensen die "eerst nog koffie willen" voordat we vertrekken en dat soort shit.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Wij hebben de jaarlijkse "wie gaat er rijden" discussie weer. Uiteindelijk ben ik altijd de pias, ernstig vermoeiend.
Wij doen het om het jaar. Dit jaar ben ik aan de beurt. Maar ontmoet maandag na Lowlands mijn nieuwe mentor klas dus vind het ook niet heel erg.
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
243
291
Ik heb geen hekel aan het auto rijden opzich. Maar de excuses die mens soms gebruikt dat ze na 4 dagen Lowlands niet meer bekwaam zijn om te rijden op een maandag ochtend bijvoorbeeld. Tsja dat is een beetje zelfbeheersing imo, geen reden om jaar in jaar uit niet te rijden.
Lullig, rijd dan op z’n minst heen? Miss voorstellen dan maar de trein te nemen ;)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken