Metallica Snakepit bandje

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
Beste allemaal! Nog paar dagen en dan kunnen we eindelijk weer een weekendje festival doen.
Nu ben ik nog meer verrast dat ik 2 bandjes heb gewonnen in de snake pit loterij!
De pech is alleen dat ik met 3 liefhebbers op pad ben en daarom erg op zoek ben naar een 3e bandje.

Ik snap dat deze toegang een behoorlijke waarde heeft.
Is er iemand die voor zo'n 60 euro of 20 muntjes wel een paar meter verderop naar de bands wil kijken?
Of gewoon 1 bandje over heeft.

Stuur me gerust een DM of reageer hieronder.
 

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Beste allemaal! Nog paar dagen en dan kunnen we eindelijk weer een weekendje festival doen.
Nu ben ik nog meer verrast dat ik 2 bandjes heb gewonnen in de snake pit loterij!
De pech is alleen dat ik met 3 liefhebbers op pad ben en daarom erg op zoek ben naar een 3e bandje.

Ik snap dat deze toegang een behoorlijke waarde heeft.
Is er iemand die voor zo'n 60 euro of 20 muntjes wel een paar meter verderop naar de bands wil kijken?
Of gewoon 1 bandje over heeft.

Stuur me gerust een DM of reageer hieronder.
Staan die dingen niet op naam?
Dacht dat er stond dat ge uw pas moest tonen bij het afhalen.
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
Staan die dingen niet op naam?
Dacht dat er stond dat ge uw pas moest tonen bij het afhalen.

Dat klopt ook, maar je krijgt 2 bandjes dus kan je 1 natuurlijk aan een ander verkopen. Je spreekt gewoon samen af bij het de afhaal locatie.

Aanbod staat nog steeds!
 

hafialjo

Nieuw lid
24 jun 2022
2
0
Dat klopt ook, maar je krijgt 2 bandjes dus kan je 1 natuurlijk aan een ander verkopen. Je spreekt gewoon samen af bij het de afhaal locatie.

Aanbod staat nog steeds!
Hello!!

From what I get from google translate, you are holding an extra snake pit pass. I am very interested!! will send you DM
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
Voor de duidelijkheid, ik ben juist op zoek naar een bandje voor de snakepit. Daar heb ik best een leuke vergoeding voor over.

Om verwarring te voorkomen, ik ben niet van plan om iets te verkopen.

Stuur gerust een DM als je iets voor me kan/wil betekenen.
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
Het is bijna zover. Daarom nog even mijn oproep hier. Wie heeft 1x toegang over voor de Snakepit?

Ik heb zelf ook gewonnen, maar we zijn met zijn drieën.. btje lastig! 20 bonnen of 60 euro is mijn aanbod. Heb je zelf een ander voorstel in gedachten? Stuur me een DM :)
 

won666

Support act
17 mei 2019
1.142
1.197
Als u toch besluit met zijn drieën op de gewone wei te willen staan omdat samen uit samen thuis en u geen derde bandje hebt kunnen vinden: ik ben kandidaat om een bandje over te nemen. Voor 60 euro. (ik heb u dan wel alleen ff nodig aan de ingang want ik heb geen ID met uw foto en naam op :D)
 

Altijd dorst

Playlistbediener
21 jun 2022
42
42
Gelukkig gaat het allemaal door! Nog steeds zoeken voor een Snakepit bandje! Ik sta open voor een smerig voorstel. Dus stuur gerust een DM als je me kan/wil helpen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken