Pinkpop 2022 – Nieuws en geruchten

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
De setlist van Nightwish zal me benieuwen. Ik verwacht Ghost Love Score en Last Ride of The Day als setclosers. Voor de rest hoop ik dat Romanticide en Yours is an Empty Hope een plaatsje kijken. Probleem is dat er geen vergelijkingsmateriaal is. Nightwish speelt normaal geen uurtje...
 
  • Leuk
Waarderingen: piep en Nikfestilover

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Twenty One Pilots gaat echt wel een flinke bak visuals meenemen normaliter.
tja, ben benieuwd dan?
met de acts voor Metallica op zelfde stage op BottleRock en Boston Calling, ga ik daar wel aan twijfelen of TOP gebruik maakt van de Metallica schermen of de visuals op Pinkpop anders moet aanpakken?
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
tja, ben benieuwd dan?
met de acts voor Metallica op zelfde stage op BottleRock en Boston Calling, ga ik daar wel aan twijfelen of TOP gebruik maakt van de Metallica schermen of de visuals op Pinkpop anders moet aanpakken?
In 2016 stond Kygo voor Paul Mc Cartney op het podium. Ondanks de belachelijke productie van Paul had Kygo toch veel van zijn eigen show elementen erin kunnen verwerken.

Naar mijn idee is het vaak zo dat bands de led schermen van de headliner lenen / gebruiken voor hun shows. En met die led schermen van Metallica hoeven we niet te klagen . Dit hoeft natuurlijk niet altijd zo te zijn.
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.141
2.389
wat dat betreft is in de aanloop naar Pinkpop Setlist FM goud waard, zeker gezien Metallica recent al de tour gestart is.
https://www.setlist.fm/setlist/metallica/2022/harvard-athletic-complex-boston-ma-5bb4b7d4.html

Voor Pearl Jam zitten we toch aan de start van de tour, daarnaast is de setlist van Pearl Jam vrij onvoorspelbaar. Zit nog al eens wat verschil in per dag. Maar over algemeen, kan je vrijwel elke act die je wil zien komende weekjes wel via setlist FM gaan inschatten qua festival setlist. Zeker na het eerste weekend van juni.
Sow wat een playlist…
 

RalphiePinkpop

Gouden Tip
25 okt 2015
385
296
Over 14 dagen al naar de Stones, de perfecte voorbereiding op Pinkpop :)
Nice veel plezier, mijn voorbereiding op Pinkpop begint komend weekend met concert The Script in Londen en uitgestelde concert Alanis Morissette de zondag voor Pinkpop. Overal zoveel zin in.

Maar zo eerst kaartje voor The Boss volgend jaar in ArenA proberen te scoren

Laat die collector tickets ook maar snel komen, als die binnen zijn is het ook een teken dat Pinkpop niet lang meer wachten is
 

Limbo

Playlistbediener
7 apr 2022
13
14
Ook ik ben bezig met de voorbereidingen op verschillende gebieden voor mijn eerste keer Pinkpop. Erg veel zin in!

Die Collector Tickets beginnen bij mij ook te jeuken. Op Ticketmaster staat wel dat ze zijn begonnen met het versturen van de tickets, maar heb zover nog van niemand gehoord dat iemand ze uberhaupt heeft ontvangen. Normaliter worden de ontwerpen voor de Collector Tickets toch ook nog even voor wat extra voorpret van te voren aangekondigd? Zo lang dit er nog niet is geweest, verwacht ik ze ook nog niet. Of worden we gewoon compleet verrast met het ontwerp wanneer ze een keer in de bus vallen ?.

Nog een vraag voor jullie allen m.b.t. waterzakjes... Wordt er streng gecontroleerd op de inhoud van deze? Officieel maximaal 400ml, maar de verkopers maken er nu uiteraard ook even gebruik van en verkopen deze nu voor meer dan €5 voor een enkel zakje. Nu heb ik ze ook in setjes van 3 of 4 gezien, voor een wat betere prijs, maar hiervan is de inhoud dan wel 500ml. Iemand ervaring over hoe de controle hier precies over is? Alvast bedankt!
 

Joa

Playlistbediener
31 mei 2022
42
15
Voorheen op camping B gestaan maar willen dit jaar voor camping A gaan. Iemand nog een tip voor een goede plaats op camping A.
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.009
6.054
Reserveer alvast je kluisje voor op het festivalterrein! De kluisjes staan dit jaar binnen de poorten. Ze zijn per dag of voor het hele weekend te huur. Een dag kost €7,-. Voor het hele weekend betaal je eenmalig €15,-.
http://pinkpop.nl/huurjekluisje

FUGU-JjXsAA8Mkx


fyi

Kluisjes campings
Op Camping A, B en C vind je de kluisjes naast de camping receptie. Ter plekke scan je de QR code, je bezoekt de verhuur-website van Event Safe, betaalt €10,- en ontvangt daarop een code voor een kluisje voor het hele weekend. Deze kluisjes zijn niet vooraf te reserveren.

Bagagedepot
Ga je zondagavond naar huis, dan kun je je bagage op zondag kwijt in het bagagedepot bij de hoofdingang van het festivalterrein. Tussen 09.00 en 02.00 uur. Je betaalt 2 muntjes of €5,- per tas/item
.
 

Fornax

Gouden Tip
2 jun 2014
385
391
Weer eens een rondje gewandeld.. er wordt flink gebouwd aan vanalles en nog wat. Tenten, stellages, de nooduitgang aanduidingen staan er. De Pinkpop letters staan naar mijn mening op een niet echt fotogenieke plek. Precieze plek kon ik niet zien, maar inschatting is ongeveer ter hoogte van de kalm aan laan "uitgang".

(Ik kan geen foto's meer plaatsen)
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.155
4.278
tja, hoeveel zouden ze op het Bijzondere Bieren Terras van Brand gaan tappen?
kijkje op de Brand site, zou ik denken aan:
IPA en de IPA 0.0
Weizen en de Weizen 0.0
UP en de Krachtig Blond, deze 6 keuzes denk ik?

weet even niet hoeveel munten er in 2019 gevraagd werd? Durf niet met zekerheid te zeggen, maar dacht 1,5 munt?
Op jouw foto staat 2 bonnen?
 

Heemstock1

Randprogramma
17 jun 2021
162
104
Reserveer alvast je kluisje voor op het festivalterrein! De kluisjes staan dit jaar binnen de poorten. Ze zijn per dag of voor het hele weekend te huur. Een dag kost €7,-. Voor het hele weekend betaal je eenmalig €15,-.
http://pinkpop.nl/huurjekluisje

FUGU-JjXsAA8Mkx


fyi

Kluisjes campings
Op Camping A, B en C vind je de kluisjes naast de camping receptie. Ter plekke scan je de QR code, je bezoekt de verhuur-website van Event Safe, betaalt €10,- en ontvangt daarop een code voor een kluisje voor het hele weekend. Deze kluisjes zijn niet vooraf te reserveren.

Bagagedepot
Ga je zondagavond naar huis, dan kun je je bagage op zondag kwijt in het bagagedepot bij de hoofdingang van het festivalterrein. Tussen 09.00 en 02.00 uur. Je betaalt 2 muntjes of €5,- per tas/item
.
Weekend-kluisje op het festivalterrein in de pocket. Toch wel fijn voor een vestje, jas, zonnebrandcreme, etc.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken