Gaming

RickHuissen

Geliefde act
24 apr 2018
1.928
1.705
4-5-2-3-1. Ik heb 6 en New Dawn nog niet gedaan. Deel 5 scoort mede zo hoog vanwege Mars en Vietnam, vond ik best leuke uitbreidingen. Deel 4 blijft echt het leukste. Pagan Min > Vaas ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Nieuwe patch Horizon heeft voor zover het lijkt al mijn visuele en sound bugs gefixt. Heel blij mee.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Nieuwe patch Horizon heeft voor zover het lijkt al mijn visuele en sound bugs gefixt. Heel blij mee.
Ik heb hem de hele week niet meer aangeraakt. Ook een beetje tijdgebrek. Iemand bezig met Elden Ring... blijf hard twijfelen. Iedereen is lyrisch maar als ik gameplay zie dan denk ik... meh.

Ik heb vanavond die nieuwe demo van Kirby gedownload en samen met mijn dochter gespeeld. Die vond het hilarisch, en ik moet zeggen ik vond hem ook wel leuk.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Heb story van Horizon uit. Goed mee vermaakt. Main story was uiteindelijk niet super lang.

Nu sinds vanavond even met Elden Ring bezig. Vind hem vooralsnof erg tof. Als je fan van souls games bent is het echt wel een aanrader. Open world Demon / Dark Souls.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik heb hem de hele week niet meer aangeraakt. Ook een beetje tijdgebrek. Iemand bezig met Elden Ring... blijf hard twijfelen. Iedereen is lyrisch maar als ik gameplay zie dan denk ik... meh.

Ik heb vanavond die nieuwe demo van Kirby gedownload en samen met mijn dochter gespeeld. Die vond het hilarisch, en ik moet zeggen ik vond hem ook wel leuk.
Ik zou als je hem voor de PS5 wil halen nog even wachten met Elden Ring. Framerate is echt all over the place. Toffe game maar af en toe niet te doen. Hoop dat ze dat snel patchen.

Ga je WWE2K22 ook halen? Zo ja dan kunnen we wellicht eens online tegen elkaar spelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik zou als je hem voor de PS5 wil halen nog even wachten met Elden Ring. Framerate is echt all over the place. Toffe game maar af en toe niet te doen. Hoop dat ze dat snel patchen.

Ga je WWE2K22 ook halen? Zo ja dan kunnen we wellicht eens online tegen elkaar spelen.
Ja ik ga WWE2K22 ook halen :) en Gran Turismo moet ik ook nog halen.

Ik wil best potje online hoor.... het lijkt me leuk om zelf een soort "scripted" event te maken. Dus niet echt tegen elkaar, maar samen gewoon een mooie mach neer zetten net als in de echte WWE.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Lijkt me een puik plan! PM je PSN maar even dan voeg ik je toe.

Allyourgames.nl heeft tm zondag trouwens een code voor 3 euro korting: MAART.

Kost de game 54,95.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Lijkt me een puik plan! PM je PSN maar even dan voeg ik je toe.

Allyourgames.nl heeft tm zondag trouwens een code voor 3 euro korting: MAART.

Kost de game 54,95.
Ik moet nog even kijken welke versie ik neem. Zag ook weer prepoders staan met die NWO dudes enzo. Dat blijft jammer dat er waarschijnlijk weer mokerveel DLC in zal zitten.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Ik ga voor de reguliere versie en haal dan tegen een sale de dlc wel. Is niet bekend wat er in de season pass zit dus waag me nog niet aan de deluxe of nwo versie.

Die NWO DLC is trouwens day one ook in PSN te koop meen ik.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Vandaag nog een paar uur Elden Ring gespeeld en het is toch wel echt een hele toffe game zeg. Geeft een beetje dat Breath of the Wild gevoel: Grote open wereld, van alles te ontdekken en voor je het weet ben je een paar uur verder en heb je allerlei kleine avonturen beleefd. Een baas en een paar minibazen verslagen, wat explored, een paar hele bijzondere en weirde locaties ontdekt....

1 van de tofste games die ik in maanden heb gespeeld.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Vandaag nog een paar uur Elden Ring gespeeld en het is toch wel echt een hele toffe game zeg. Geeft een beetje dat Breath of the Wild gevoel: Grote open wereld, van alles te ontdekken en voor je het weet ben je een paar uur verder en heb je allerlei kleine avonturen beleefd. Een baas en een paar minibazen verslagen, wat explored, een paar hele bijzondere en weirde locaties ontdekt....

1 van de tofste games die ik in maanden heb gespeeld.
Gaaf! Ik word er ook steeds enthousiaster over. De souls games trokken mij niet zo. Na een dag werken game ik om te ontspannen en 1,5 uur dezelfde baas proberen is niet mijn vorm van ontspannen. Maar in deze vorm lijkt het me erg tof!
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Het mooie van Elden Ring is dat je, als je geen zin hebt om die baas te blijven proberen, gewoon rechtsomkeert kan maken en de wijde wereld weer in kan trekken om andere dingen te gaan doen en daarmee ruines te verzamelen waarmee je kunt levelen. Zodat je uiteindelijk nóg sterker terugkeert en die baas het nakijken kan geven.

Geniaal fasttravel systeem ook trouwens. Je kan (zolang je niet in combat zit) naar alle fast travel plekken die je ontdekt hebt blijven reizen. En daar zijn er behoorlijk wat van!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.219
Het mooie van Elden Ring is dat je, als je geen zin hebt om die baas te blijven proberen, gewoon rechtsomkeert kan maken en de wijde wereld weer in kan trekken om andere dingen te gaan doen en daarmee ruines te verzamelen waarmee je kunt levelen. Zodat je uiteindelijk nóg sterker terugkeert en die baas het nakijken kan geven.

Geniaal fasttravel systeem ook trouwens. Je kan (zolang je niet in combat zit) naar alle fast travel plekken die je ontdekt hebt blijven reizen.
Ja tof! Dat klinkt inderdaad een stuk beter. En ook dat je niet steeds het exact zelfde stukje level moet doorploegen om überhaupt bij die baas aan te komen. Goed man!
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Heeft niet zowat elke open world game dit?
Ja absoluut.

Had het hier specifiek over de souls games. Je moest daar vrij vaak hetzelfde overdoen als je afging. Fast travel punten zaten daar niet altijd even relaxt. Dat is in deze game veel minder het geval en daardoor een stuk toegankelijker.

Al is de game nog steeds niet normaal moeilijk haha.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.225
4.810
Ik laat Elder Ring lekker naast me liggen. Hoe lovend iedereen is, ik heb de behoefte er niet aan om eerlijk te zijn. Gran Turismo 7 is wel de shit hoor. En deze maand komen waarschijnlijke Ghostwire Tokyo, WWE 2K22 en Kirby And The Forgotten Land nog binnen. Het moet ergens ophouden. Misschien dat ik ER ooit nog oppak in de budget bakken.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
@Indiaantje89 en anderen met een PS5:

PS5 versie van GTAV is te koop voor een speciale introductieprijs van €9,99. Alleen te zien via PS5 PSN.

Net gekocht met een beltegoed kortingscode dus was maar 7,50 kwijt.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.283
1.284
Thanks! Die ga ik ik zeker binnenslepen. Dan heb ik deze inderdaad voor PS3, PS4 en PS5 gespeeld haha.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.380
6.059
Het is als je de spam een beetje trekt best de moeite om je voor de nieuwsbrief van beltegoed.nl in te schrijven. Die sturen me zowat om de paar weken een kortingscode van €2,50 of €5,00. Je kunt er PSN kaarten (of BOL tegoed, ook Ticketmaster e.d.) mee kopen. Scheelt elke keer toch weer wat.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken