Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Ik had een helemaal ander plan, maar het RW debacle geeft mij plots meer zin in rock & roll. Here we go.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
De line-up van Werchter beconcurreren kan geen moeilijke opgave zijn! Wij gaan alvast verder met een legende:

Otis Redding.


@randyrw
@mattman
Ik zat met deze in mijn maag, waar zet je hem neer. Ik had hem als sub maar daar vind ik hem te groot voor want ik zie hem eigenlijk alleen als headliner.
 

randyrw

Support act
9 mrt 2018
1.065
1.355
Tijd voor een headliner. Een legendarische band. Koningen van de grunge, keizers van de rock. Kurt komt eens even zijn gal spuwen op alles wat vandaag tegensteekt. Covid-19, de nieuwe RW namen, slecht weer,... Het gaat fantastisch worden: NIRVANA

Vrijdag 1 Juli:
Main Stage: Nirvana - The White Stripes - Them Crooked Vultures - Maxïmo Park
Marquee: Jeff Buckley - Alice In Chains - One Day as a Lion
Boogie Stage: UNKLE

Cover_With_The__300CMYK.jpg


@mattman - @theblackmadness
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Ik zat met deze in mijn maag, waar zet je hem neer. Ik had hem als sub maar daar vind ik hem te groot voor want ik zie hem eigenlijk alleen als headliner.
Hij wordt zeker niet dé headliner. Voor de écht oude artiesten baseer ik me daarvoor wat op eindejaarslijstjes waar hij toch nauwelijks in voorkomt. En dan denk ik niet dat je hem (in Europa) op dezelfde hoogte meot zetten als sommige van zijn generatiegenoten.

Muzikaal gezien staat ie dan weer vele treden boven veel van zijn generatiegenoten ?
 

theblackmadness

Sunset slot
9 sep 2019
3.463
4.245
Tijd voor een headliner. Een legendarische band. Koningen van de grunge, keizers van de rock. Kurt komt eens even zijn gal spuwen op alles wat vandaag tegensteekt. Covid-19, de nieuwe RW namen, slecht weer,... Het gaat fantastisch worden: NIRVANA

Vrijdag 1 Juli:
Main Stage: Nirvana - The White Stripes - Them Crooked Vultures - Maxïmo Park
Marquee: Jeff Buckley - Alice In Chains - One Day as a Lion
Boogie Stage: UNKLE

Bekijk bijlage 1025


@mattman - @theblackmadness
Wel ja, hopelijk blijft mijn back-up wel over, die eigenlijk mijn eerste keuze was, omdat ik wist dat dit niet ging gebeuren
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.071
10.220
We kunnen dus gewoon concluderen dat DE O-naam niet gekozen is!? Kill me
Ja er gebeuren rare dingen. Heb heeel hard getwijfeld maar het is een absolute headliner die niet te combineren is met Johnny Cash dacht ik. Maar damn. Had ze graag gehad.

En als eerste gaan met de N is geen straf..
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ja er gebeuren rare dingen. Heb heeel hard getwijfeld maar het is een absolute headliner die niet te combineren is met Johnny Cash dacht ik. Maar damn. Had ze graag gehad.

En als eerste gaan met de N is geen straf..
Ik verwijt jou ook niks ? als je later bent verwacht je dat ook niet meer.. maar potver ik zou een nier afstaan om dat nog eens te mogen zien man haha
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Tijd voor een headliner. Een legendarische band. Koningen van de grunge, keizers van de rock. Kurt komt eens even zijn gal spuwen op alles wat vandaag tegensteekt. Covid-19, de nieuwe RW namen, slecht weer,... Het gaat fantastisch worden: NIRVANA

Vrijdag 1 Juli:
Main Stage: Nirvana - The White Stripes - Them Crooked Vultures - Maxïmo Park
Marquee: Jeff Buckley - Alice In Chains - One Day as a Lion
Boogie Stage: UNKLE

Bekijk bijlage 1025


@mattman - @theblackmadness
Was te denken hè fuck..
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ik dacht eerst dit topic te lezen voor ik naar het RW topic ging. Het feit dat er zelfs hier al over de lineup wordtgepraat, belooft dat ik enkele juicy pagina's met comments voor de kiezen heb, dat wordt genieten!
 
  • Haha
Waarderingen: theblackmadness

Gebruikers die dit onderwerp bekijken