Festileaks Festival Draft VI: ABC Edition

warriorandweirdo

Geliefde act
8 nov 2017
1.647
2.215
Onze volgende naam behoeft geen introductie: Cabin In The Woods is erg blij en vereerd om de Amerikaanse alleskunner Sufjan Stevens te mogen aankondigen als subheadliner (voor Taylor Swift) op zondag 3 juli!

Reeds aangekondigd voor Cabin In The Woods 2022 zijn voor vrijdag 1 juli: Enya, Hildur Gu∂nadóttir, Ulver en Keeley Forsyth, voor zaterdag 2 juli: Joni Mitchell, London Grammar en Boygenius, en voor zondag 3 juli: Taylor Swift, Sufjan Stevens, The Clementines en The Weather Station.


@Paddy
@Rikkie
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
SOAD was wel heel verleidelijk geweest, maar gelukkig maakte @Joslittel de keuze weer iets gemakkelijker voor me. De line-up van het ?Paddy Powerfestival? wordt natuurlijk formidabel, en dus was het vrij duidelijk welke rasartiest we graag willen boeken.
Dat hij een talkshow naar zijn hand weet te zetten, wisten we al een tijdje (zie de video hieronder uit 2013), maar werd dit jaar de hele wereld duidelijk. We hebben het natuurlijk over Stromae!



@Rikkie >> @Oasiss
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Dacht dat we door deze ronde zouden vliegen aangezien er zoveel namen en keuze is.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.154
4.345
En we gaan (na een paar rake klappen) vrolijk door, en hoe? Met Queen B als eerste headliner al aangekondigd, zijn we enorm blij ook haar zusje te kunnen strikken. Maar we zouden haar veel te kort doen door haar alleen het zusje van te noemen. Luister alleen even naar het fabelachtige album 'a seat at the table' en het moge duidelijk zijn dat zij veel meer is dan dat. In 2017 gaf zij een enorm indrukwekkend optreden weg op Lowlands, maar liet het geluid te wensen over. We beloven dat het geluid op het Live Forever Festival net zo magistraal zal zijn als deze dame verdient.

SOLANGE


@HollandiaFCB
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
En dan zijn we bij die vermaledijde S aanbeland. Wat. Een. Keuzestress. En nu op het moment van typen eigenlijk nog steeds tussen twee fantastische acts.
Toch zal er nu een knoop door moeten worden gehakt en dan wel met een Ijslandse bijl. Wees voorbereid op magische, ontroerende en extatische momenten die zijn weerga niet kent. In een tijdperk waarbij het schering en inslag is om te praten of met het mobieltje in de lucht te staan tijdens optredens is dit als een oase in de woestijn. Ademloos genieten in onze overdekte stage met Sigur Ros


@Brian
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.368
10.204
Die had je ook nog.
En dan zijn we bij die vermaledijde S aanbeland. Wat. Een. Keuzestress. En nu op het moment van typen eigenlijk nog steeds tussen twee fantastische acts.
Toch zal er nu een knoop door moeten worden gehakt en dan wel met een Ijslandse bijl. Wees voorbereid op magische, ontroerende en extatische momenten die zijn weerga niet kent. In een tijdperk waarbij het schering en inslag is om te praten of met het mobieltje in de lucht te staan tijdens optredens is dit als een oase in de woestijn. Ademloos genieten in onze overdekte stage met Sigur Ros


@Brian
Lang geduurd, maar ik denk dat sommigen niet op herhaling wilden gaan met ze.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
En dan zit je zo te twijfelen wat je wilt qua bands en grootte en podia dat je het overzicht helemaal kwijt bent. Na vandaag veel info over een band te hebben opgezocht denk ik toch dat die te groot is als afsluiter derde podium, maar op een andere positie wil ik ze niet hebben. Dus @koekdoos ik ben benieuwd of jij er nu mee aan de haal gaat. Ik grijp gewoon terug naar de act die ik het liefst zelf wil zien, maar nu niet kan die met de S begint. Al kom je wel dichtbij als je de leadzanger die solo is gegaan een paar keer live hebt gezien. Vooral met zijn elektrische festival/club tour. We gaan naar de eerste Nederlandse act en nog wel eentje die in zijn moerstaal optreed. Al zullen vele ze niet goed verstaan als je niet uit deze regio komt. Verwacht hits zoals Op Fietse en 'T Giet Zoas 't Giet, maar ook persoonlijke favorieten als Betonpoalties en Ik Ga Als 'n Speer. De zondag zijn ze de tweede act op de mainstage. Tuulk hebben we het over

Skik.png





Tot nu toe aangekondigd:
Vr - James Brown - Bill Withers - Hüsker Dü
Za - Thin Lizzy - Louis Armstrong - Kula Shaker - Ugly Kid Joe - White Lion
Zo - Emerson, Lake and Palmer - Skik - The Cyrkle

@koekdoos
 
Laatst bewerkt:

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Ik heb echt zitten puzzelen en strepen qua namen en grootte en kwam er niet meer uit. Ik heb mijn clashfinder het laatste uur wel 30 keer verandert. Dan maar gewoon even een zeer grote persoonlijke favoriet waarmee ik jullie niet al te veel in de weg zal zitten denk ik ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: randyrw

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.132
4.221
Leuke band! Wel een klein jeugdtrauma van mij. Lowlands ‘99 vloog mijn bril van mijn neus tijdens skik. Op handen en knieën door de pit gekropen om weer terug te vinden. Gelukkig gelukt, maar aardig beschadigd. De rest van het weekend met een halve bril rondgelopen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.739
3.681
Ik heb echt zitten puzzelen en strepen qua namen en grootte en kwam er niet meer uit. Ik heb mijn clashfinder het laatste uur wel 30 keer verandert. Dan maar gewoon even een zeer grote persoonlijke favoriet waarmee ik jullie niet al te veel in de weg zal zitten denk ik ;)

Hahaha wel herkenbaar, in iets minder extreme vorm maar toch. Vooral het plaatsen qua grootte is echt wel een ding
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.152
2.915
Ik wil het spel niet ophouden (morgen dagje vrij en absoluut geen ochtendmens) + koekdoos en ik vissen totaal niet in dezelfde vijver dus ik doe al even mijn aankondiging. Laat gerust weten indien je deze toch absoluut zou willen, koekdoos.

Voor deze letter had ik twee absolute toppers als eerste keuze staan, maar Oasiss heeft er al voor gezorgd dat ik die keuze niet meer moet maken. Gelukkig kunnen we in de plaats een andere bijzonder sterke vrouw aankondigen. Pure klasse en een geweldige livereputatie, dat kan niet anders dan St. Vincent zijn! Sorry mattman ;)


@koekdoos eerst nog, daarna door naar @werchter12
 

werchter12

Geliefde act
21 mrt 2019
1.257
928
Deze mysterieuze werd in 2020 hét gespreksonderwerp in de muzikale wereld na het uitbrengen van twee prachtige albums: Untitled (Black Is) en Untitled (Rise). In 2021 volgde hun vijfde plaat (Nine) om dan vervolgens 99 dagen later weer te verdwijnen. Wie we precies op ons podium mogen verwachten, is nog een groot raadsel, maar dat we met deze fantastische bende onder leiding van Cleo Sol een unieke (eerste show ooit!) boeking te pakken hebben, dat is een zekerheid:

SAULT


@WesleyNoH
@randyrw
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken