Concertmaatje Groningen gezocht

BenteS

Nieuw lid
11 sep 2021
2
1
Hoi iedereen!

Ik bent student in Groningen en hou erg van concerten en festivals. Dus ben ook erg blij dat het weer een beetje op gang komt allemaal :)

Nu ken ik niet heel veel mensen in Groningen die een beetje dezelfde muzieksmaak hebben. Dus ik vroeg me af of er mensen zijn die zin hebben af en toe met mij naar een concert te gaan (mag ook buiten Groningen). Alleen kan ook, maar met meer vind ik toch gezelliger!

Mijn muzieksmaak is indie/rock. Ik hou bijvoorbeeld heel erg van bands als Nothing But Thieves en Muse, maar ook bijvoorbeeld Balthazar en Oscar and the Wolf vind ik heel chill.

Groetjes Bente (22 jaar)
 
Laatst bewerkt:

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.507
10.543
Hoi Bente!

Allereerst, Groningen, mooie stad natuurlijk met prachtige zalen. Je hebt wel de meest schitterende uithoek van het land uitgekozen ;) Als je ons mee wil krijgen (geen garantie), is het misschien handig om ook je muzieksmaak te benoemen.

Groetjes.
 

BenteS

Nieuw lid
11 sep 2021
2
1
Hoi Bente!

Allereerst, Groningen, mooie stad natuurlijk met prachtige zalen. Je hebt wel de meest schitterende uithoek van het land uitgekozen ;) Als je ons mee wil krijgen (geen garantie), is het misschien handig om ook je muzieksmaak te benoemen.

Groetjes.
Dat is een hele goeie! Mijn muzieksmaak is vrij breed, maar ik luister vooral naar alternatieve muziek, dus indie/rock. Een voorbeeld van een band die ik heel vet vind is Nothing But Thieves.
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.507
10.543
Denk dat je hier redelijk goed zit dan. Hopelijk hapt er iemand ;) Ik ben helaas niet diegene.
 
  • Leuk
Waarderingen: BenteS

gesp

Support act
11 jun 2018
1.093
310
Mijn tip is vooral om ook eens zelf op pad te gaan, hoewel concerten inderdaad leuker zijn om met meer te bezoeken. In je eentje heb je wel regelmatig aanspraak en bij concerten ontmoet je gelijkgestemden.

Ga zelf vaak naar Vera toe, hebben een interessante agenda voor iemand met een brede, wat alternatieve, muzieksmaak.

Je kunt ook kijken of je bij Vera vrijwilliger kan worden, als je dat wat lijkt. Op die manier ga je ook zeker mensen leren kennen met wie het leuk is om naar concerten te gaan.

Ben tegenwoordig niet zo vaak meer in Groningen helaas, ga er binnenkort weg in verband met mijn nieuwe baan.

Succes met je zoektocht!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken