WOO HAH 2019 - NIEUWS EN GERUCHTEN

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Wat zien jullie als kanshebbers?

Sowieso zie ik elke act die hype is en er dit jaar niet stond als kanshebber. Zoveel gaande in de hiphop en zowat de helft van de hype acts stond er afgelopen jaar.

Headliners
Kids See Ghosts - Ultieme droom maar verwacht eerder Kante solo dan samen met Cudi
Kanye West - Met flink wat nieuw werk meer dan welkom. Maar kijkende naar Kanye zijn hectische leven weet ik niet of we een uitgebreide tour kunnen verwachten.
Kendrick Lamar - Zelf mag ie van mij een jaartje overslaan maar WooHah laat deze natuurlijk niet liggen.
Post Malone - Komt er naast zijn 2 Ziggo shows ook nog een festival gig bij? Zonder twijfel goed voor de kaartverkoop. Anders zien we 'm in 2020 wel terug.
Chance the Rapper - Zou met een nieuw succesvol album een dag kunnen afsluiten?

Undercard:
88 Rising - Dit zou echt tof zijn mochten ze dit voor elkaar kunnen krijgen. Anders Joji solo please.
BROCKHAMPTON - Gaan ongetwijfeld weer touren maar BKS zal ook wel mee gaan bieden.
Tyler the Creator - Die misten we dit jaar
Danny Brown - Nieuw werk komt eraan voor deze nog steeds ondergewaardeerde rapper.
6IX9INE - nog steeds grootste hype van het moment. Die willen ze zonder twijfel zijn optreden laten inhalen.

Retour?
Juice WRLD / Ski Mask the Slump God
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik weet niet waarom, maar Kanye op Woo hah ? Op de 1 of andere manier heb ik het gevoel dat dit nooit zou gebeuren.
Van alle bovenstaande namen denk ik dat Brockhampton wel een zekerheidje is.

Zelf zou ik nog Lil Wayne (nieuw album) en T.I (nieuw album) toe willen voegen maar ik weet niet of deze mannen touren in 2019 .

Mocht 1 van de dagen een beetje spannend/goed zijn dan pak ik zeker weer een dag mee.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Lil Wayne is een goeie toevoeging inderdaad!
Weet niet of ik daar blij mee ben...

Ik ben er ook waarschijnlijk één dagje bij. Voor twee dagen is het live echt niet interresant genoeg, wel goeie vibe. Gewoon kijken welke dag meeste must sees heeft.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik ben zelf ook geen groot Lil Wayne fan. Laatste album is wel Oké , maar staan maar weinig echt toffe nummers op.

Ja bij mij ligt het er echt aan wie welke dag komt, vorig jaar heb ik gewoon een prima dag gehad.
Mis trouwens soms Tilburg wel :)

En Tyga lijkt me ook een prima act voor op WOO HAH 2019
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Als BROCKHAMPTON komt ben ik die dag 100% erbij, maar ik hoop eigenlijk liever dat ze op Best Kept staan. But we'll see. Vince Staples lijkt me ook een goede naam? Weer even geleden dat ie er stond. Of heeft ie aangekondigd niet te touren o.i.d. ?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Mis trouwens soms Tilburg wel

Spoorzone was geweldig voor dit festival.
Hilvarenbeek is ook top maar past minder bij dit festival. Kritiekpunt blijft dat het terrein te ver uitgerekt is waar de grootte bij BKS ideaal is.

Ik hoop op een BROCKHAMPTON zaalshow hiero. met 4 top albums zie ik ze liever 1,5 uur dan een klein uurke.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ik hoop op een BROCKHAMPTON zaalshow hiero. met 4 top albums zie ik ze liever 1,5 uur dan een klein uurke.

Ze hebben natuurlijk al tijdens het LL weekend in Paradiso gestaan. Maar ik zou het ook zeer zeker toejuichen.

Ik vind het nieuwe album van BUN-B ook echt heel erg goed, zou ook een prima boeking zijn voor Woo-Hah.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ze hebben natuurlijk al tijdens het LL weekend in Paradiso gestaan. Maar ik zou het ook zeer zeker toejuichen.

Helaas wel ja....
Hekel aan zaalshow in het festivalseizoen hahah.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Brockhampton & 88Rising zou ik keihard toejuichen. Joji solo ook.

Stel je voor dat woohah opeens een Frank Ocean zou neerzetten. Zie het niet gebeuren, maar stel haha.

Verder misschien een Loyle carner, J.I.D., Amine, The internet, lil uzi vert?

Brockhampton was overigens in de melkweg! Kon er helaas niet bij zijn toen, maar ze wel dat weekend op Lowlands gezien. Was al meer dan hype genoeg.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
In het slotinterview met 3voor12 aan het eind van het festival dit jaar werd aangegeven dat de ambitie er was om met grotere namen te komen, daarbij zou een Kendrick of Kanye wel passen. Dat zal waarschijnlijk wel betekenen dat de prijzen omhoog gaan, een dagkaart voor Woo-Hah! kostte dit jaar net zoveel als een staankaart voor Kendrick in de Ziggodome. Hoewel er op Woo-Hah! bijna twee keer zoveel mensen komen als in de Ziggodome, zal er met het entreegeld ook een ruimter programma moeten worden gefinancierd dan alleen Kendrick + voorprogramma.

Ik kan me voorstellen dat komend jaar Post Malone juist een festival als Pinkpop ambieert. Hoewel hij op Woo-Hah! headliner kan zijn kan hij met Pinkpop een groot nieuw publiek aanboren, terwijl het publiek dat naar de Ziggodome komt waarschijnlijk overlapt met dat van Woo-Hah!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik kan me voorstellen dat komend jaar Post Malone juist een festival als Pinkpop ambieert. Hoewel hij op Woo-Hah! headliner kan zijn kan hij met Pinkpop een groot nieuw publiek aanboren, terwijl het publiek dat naar de Ziggodome komt waarschijnlijk overlapt met dat van Woo-Hah!

WooHah zal wel de grootte van een J-Cole aan willen houden. Dan moet je nou eenmaal met een act komen die de Ziggo Dome kan uitverkopen. Dat zijn Drake, Eminem, Kendrick, Posty, Jay-Z en misschien Lil Wayne? Met namen van een maatje kleiner zullen ze ongetwijfeld ook genoeg tickets verkopen trouwens.
Wat je schets zie ik ook helemaal voor me al zal Posty vroeg in de zomer vooral in Amerika te vinden omdat hij daar veel meer geld kan vangen. Een Europa datum in Juli/Augustus is dus aannemelijker. Daar moet je bij op tellen dat 2x Ziggo Dome voor Posty al gek veel is.
 

zworp4

Gouden Tip
23 mei 2018
268
0
Eminem stond laatst in het Goffertpark, Drake deed 4x Ziggo Dome achter elkaar en Kendricks 2x Ziggo Dome was in no time uitverkocht (en hij is sindsdien alleen maar populairder geworden). Die zijn dan toch wat groter dan J.Cole.

Lil' Wayne en Jay-Z zie ik dan eerder voor me. Of Chance The Rapper, Future, Nicki Minaj, Cardi B. Acts die erg populair zijn, maar je niet op een ander festival verwacht.

Wat betreft Post Malone, hij heeft veel cross over-potentieel, op een festival als Pinkpop zou hij heel goed kunnen werken, maar dan eigenlijk voornamelijk als hij met een band komt, en ik weet niet zeker of hij dat gaat doen. Zeg maar de keuze tussen snel veel geld pakken en een lange termijninvestering.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Of Chance The Rapper, Future, Nicki Minaj, Cardi B. Acts die erg populair zijn, maar je niet op een ander festival verwacht.

Dit rijtje zie ik niet als een upgrade maar voeg er Gambino aan toe en je hebt wel je rijtje van namen die populair zijn en veel tickets kunnen verkopen. Zal nog wel eventjes duren voordat ze met namen zullen komen.

Schoolboy Q komt ook binnenkort met een nieuwe album maar door die tegenvallende vorige show zullen ze wel een keer extra nadenken.
 

Verwijderd lid 1647

Randprogramma
26 jan 2016
200
18
Eminem stond laatst in het Goffertpark, Drake deed 4x Ziggo Dome achter elkaar en Kendricks 2x Ziggo Dome was in no time uitverkocht (en hij is sindsdien alleen maar populairder geworden). Die zijn dan toch wat groter dan J.Cole.

Lil’ Wayne en Jay-Z zie ik dan eerder voor me. Of Chance The Rapper, Future, Nicki Minaj, Cardi B. Acts die erg populair zijn, maar je niet op een ander festival verwacht.

Wat betreft Post Malone, hij heeft veel cross over-potentieel, op een festival als Pinkpop zou hij heel goed kunnen werken, maar dan eigenlijk voornamelijk als hij met een band komt, en ik weet niet zeker of hij dat gaat doen. Zeg maar de keuze tussen snel veel geld pakken en een lange termijninvestering.
Kendrick heeft maar 1x Ziggo gestaan ;)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
TBH als Woo Hah geen BROCKHAMPTON boekt, doen ze iets verkeerd naar mijn idee, als "het" hiphop festival van Nederland. Ze zijn iig wel in de buurt rond die tijd.
Basicilly de grootste belofte in hiphop momenteel.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Fuck, ik hoopte op een zaalshow. Kan nog steeds. Wel bout als WooHah met Brockhampton komt moet ik sws die dag wel gaan. Ik wil meer dan een uur....
 

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
28
17
Travis Scott, Brockhampton en Denzel Curry alledrie op de donderdag van Roskilde. Denzel zou herhaling zijn, maar drie reële namen naar mijn mening. Kendrick en Travis als headliners?
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
901
750
Ja same Wessel. Ik heb zoveel mogelijk Brockhampton nodig in mijn leven haha! Met Travis/Kendrick als headliners + een goede undercard met o.a. Brockhampton, wordt het een druk festivalseizoen voor mij, met BKS en Lowlands waar ik sowieso al heen ga ?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken