WOO HAH 2018 - Nieuws en geruchten

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995


[SIZE= xx-large]WOO HAH! 2018[/SIZE]

Datum: 13 -15 juli
Locatie: Beekse Bergen Hilvarenbeek
Genres: hiphop, r&b, elektronica

Alle info over line-up & kaartverkoop: https://www.woohahfestival.com/
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
20.946
5.995
WOO HAH! keert terug! Op vrijdag 13, zaterdag 14, en zondag 15 juli 2018 verwelkomen wij jullie op een geheel verniewd terrein bij Beekse Bergen Hilvarenbeek. Na de uitverkochte editie van 2017 maken wij ons klaar voor het eerste lustrum. Naast twee volle festivaldagen op zaterdag en zondag bieden wij campingbezoekers een extra avond gevuld met dj’s en live acts op vrijdag. Later dit jaar maken wij meer bekend over onze line up dus houdt onze socials en de website in de gaten!
https://www.woohahfestival.com/2017/09/14/woo-hah-festival-2018/
 

Yannick

Droomheadliner
23 apr 2015
10.811
5.892
Die upgrade van het terrein was echt wel nodig als ik me de verhalen herinner van enkele mensen hier op 't forum. Al ben je nu toch wel een beetje die esthetiek kwijt vind ik. De setting op zich ademde gewoon hip hop terwijl je nu gewoon aan het water en zand gaat zitten in de bossen.
Qua namen ben ik benieuwd of ze Kendrick Lamar bv aan zouden kunnen trekken, nu op die nieuwe locatie. Verder zie ik Joey Purp, BROCKHAMPTON, Logic, Russ, 6lack, Tyler The Creator, Denzel Curry, Earl Sweatshirt, SZA, Pusha T, Vince Staples, Joey Bada$$, Vic Mensa, Young Thug, Nav en misschien wel XXXTentacion komen. Future zou ook kunnen, die heeft in het verleden al eens gecanceled dacht ik.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Om even in de sfeer van de Woo Hah Facebookpagina te blijven:


FIX

A$AP Mob, Brockhampton, Danny Brown, Denzel Curry,
Earl Sweatshirt, Future, Isaiah Rashad, Schoolboy Q, Joey Bada$$,
Lil Uzi, Migos, Pusha T, Sampha, Ski Mask The Slump God, Tyler The Creator,
Vince Staples, Wiki, Young Thug, 2Pac



Verder heb ik bij het nieuwe terrein een beetje een dubbel gevoel. Ja, het BKS-terrein is practig, maar zo gaat wel een heel groot deel van de charme van Woo Hah! verloren vind ik. Afgelopen jaar was het terrein wel echt te klein, maar zoals hierboven al is gezegd was het wel echt een hip hop sfeer op dat terrein. Het is hopen dat het grotere terrein ervoor zorgt dat ze ook wat hele grote namen kunnen strikken. Een Kendrick, Drake of Kanye zou wel echt ontzetted gaaf zijn.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
A$AP Mob, Brockhampton, Danny Brown, Denzel Curry,
Earl Sweatshirt, Future, Isaiah Rashad, Schoolboy Q, Joey Bada$$,
Lil Uzi, Migos, Pusha T, Sampha, Ski Mask The Slump God, Tyler The Creator,
Vince Staples, Wiki, Young Thug, 2Pac

2 pac lijkt me toch een beetje lastig om te fixen haha.......

Daarnaast als al deze andere namen komen, beloof ik plechtig dat ik een kaartje koop ;-)
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Erg jammer dat Woo-Hah moet verhuizen maar daarnaast natuurlijk wel erg logisch. Ik ben al ontzettend blij dat Nederland een festival met deze line-up weet vast te houden en al helemaal in het mooie Brabant. Die unieke locatie van de spoorzone was geweldig maar om te zorgen dat Woo-Hah zijn naam nog vaster weet te schroeven is dit een hele mooie ontwikkeling. De hip-hop fans zullen wel even moeten wennen aan dat zand tussen de teentjes en oefenen met tentjes opzetten maar ik ben nu alweer razend benieuwd hoe dit festival zich ook dit weer geweldig gaat ontwikkelen!!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
A$AP Mob, Brockhampton, Danny Brown, Denzel Curry,
Earl Sweatshirt, Future, Isaiah Rashad, Schoolboy Q, Joey Bada$$,
Lil Uzi, Migos, Pusha T, Sampha, Ski Mask The Slump God, Tyler The Creator,
Vince Staples, Wiki, Young Thug, 2Pac

Denk dat Q en 2 Pac thuisblijven van dit rijtje.
Headliners hoop ik dat ze voor Kendrick en Chance (mogelijk?) gaan.

Hopelijk krijgen de grotere namen nu ook een beter plekje op het affiche. Skepta en Mac Miller mogen gewoon lekker op de main. Tijdens zoiets gewoon knallers als Denzel Curry of Vince op een kleinere stage.
 

isaa

Nieuw lid
1 dec 2017
2
0
?? Check out the first names for WOO HAH! festival 2018:

J.Cole // Joey Badass // 6LACK // blackbear // GoldLink // Lil Pump // Ski Mask The Slump God // J Hus // Belly // Sevn Alias // Mist // Bokoesam // Leafs Sensei // Jacin Trill // Ares

Ik denk dat we toch zeer tevreden mogen zijn met de eerste paar namen. Een goed evenwicht in Old school klinkende muziek en de new school.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik vind de meeste van deze namen echt heel goed, maar J. Cole vind ik een beetje tegenvallend. Mooi dat ze zo'n grote naam hebben, maar ik had liever iemand anders gehad voor dat geld. J Cole is niet slecht, maar ik vind hem oersaai.
 

isaa

Nieuw lid
1 dec 2017
2
0
Ben ik het wel mee eens, maar dat had ik afgelopen jaar ook met Bryson Tiller, toen heb ik enkele nummers meegepakt en ben ik gaan kijken bij Flatbush Zombies. Ik hoop dat er dit jaar ook zo'n naam tegenover staat want j. Cole vind ik ook de minste naam op dit lijstje.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Je kan ook alleen de zaterdag gaan ;-)
Zijn wat mij betreft echt een goede eerste groep namen. Mijn probleem zit hem vooral dat ik al deze namen het afgelopen jaar al gezien heb. Hoop toch dat er nog iets bijkomt wat ik echt graag wil zien, en dan zijn deze namen zeker top :) Wacht het nog even af.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik heb persoonlijk ook wat minder met J Cole.
Eigenlijk had ik ook iets meer van de eerste worp verwacht bij een uitbreiding naar drie dagen met dus drie headliners.
Het is nog vroeg dus erg benieuwd tot wat dit mooie festival dit jaar weer uitgroeit!
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Ik denk dat de volgende paar namen niet ver weg meer zijn. Zelf hoop ik heel erg op BROCKHAMPTON, en dat is denk ik ook de meest overduidelijke boeking om te maken als je kijkt naar de hype, maar ik vraag me af of ze wel naar Europa komen. Verder verwacht ik:


Amine
Cardi B
Flatbush Zombies
French Montana (om vorig jaar goed te maken)
Maxo Kream
Khalid
Tyler, The Creator
Daniel Caesar
Statik Selektah
Jorja Smith
Kamaiyah
Russ (hopelijk niet)
San Holo
SZA (verwacht ik niet echt eigenlijk)


 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.939
492
Ik denk dat de volgende paar namen niet ver weg meer zijn. Zelf hoop ik heel erg op BROCKHAMPTON, en dat is denk ik ook de meest overduidelijke boeking om te maken als je kijkt naar de hype, maar ik vraag me af of ze wel naar Europa komen. Verder verwacht ik:
Tyler, The Creator

Tyler staat al op BKS, dus tenzij hij een vreemde safari-verslaving heeft, hoef je hem niet op Woo Hah te verwachten.
 

Jelle

Dagopener
25 mei 2015
658
321
Jelle wrote:
Ik denk dat de volgende paar namen niet ver weg meer zijn. Zelf hoop ik heel erg op BROCKHAMPTON, en dat is denk ik ook de meest overduidelijke boeking om te maken als je kijkt naar de hype, maar ik vraag me af of ze wel naar Europa komen. Verder verwacht ik:
Tyler, The Creator

Tyler staat al op BKS, dus tenzij hij een vreemde safari-verslaving heeft, hoef je hem niet op Woo Hah te verwachten.

Ohja, even vergeten dat BKS en Woo Hah! dit jaar op hetzelfde terrein zijn. Ik wist dat ie ook op BKS staat, maar vorig jaar was dat met Yung Internet en Section Boyz ook het geval, dus ik dacht dat het dit jaar ook wel zou kunnen met een paar acts.

Maar hmm misschien zit je wel op het juiste pad met die safari-verslaving:





 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Amine
Cardi B
Flatbush Zombies
French Montana (om vorig jaar goed te maken)
Maxo Kream
Khalid
Tyler, The Creator
Daniel Caesar
Statik Selektah
Jorja Smith
Kamaiyah
Russ (hopelijk niet)
San Holo
SZA (verwacht ik niet echt eigenlijk)

The Internet is terug te vinden op Melt. Die geef ik dus ook een kansje.
Wiz Khalifa staat op Les Ardentes samen met Skepta.

Snel ook naar afstrepen door Encore Festival.
 

noid

Geliefde act
19 dec 2017
1.827
824
The Internet is terug te vinden op Melt. Die geef ik dus ook een kansje

Hebben die ook al een safari verslaving? Het breidt zich uit....... :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken