Wie ben ik? En waarom Blues?

dj-richard-baasje

Nieuw lid
14 apr 2019
3
0
Goede Dag allemaal!

Ik ben Dj Richard en werk nu ongeveer al 7,5 jaar in de muziek branch als radio dj, ben begonnen als DJ/Producer in de hardcore en Hardstyle wereld maar naarmate ik ouder werdt 17 / 18 jaar dat de rug toe gekeerd en me gaan verdiepen in echte muziek gespeelt door echte artiesten met echte instrumenten....

Na heavy metal kwam rock en uiteindelijk ben ik nu al aantal jaar actief in blues wereld... waarom daar gebleven je bent zo jong nog? (22 jaar) ik vind het een geweldig genre heeft me verslaafd gemaakt aan gitaren, saxofoon en piano... er gaat geen dag voorbij wanneer ik muziek en tevens Blues niet luister elke dag is voor mij muziek dag en vaak liefst onbekende artiesten of bands....
Dus heb je tips? Hoor ik het graag!

Ik ben op moment ook bezig met een boek over muziek in principe puur voor mezelf gaat over : informatie over artiesten en bands, recensies, interviews, teksten van liedjes, gedichten over de tekst van een lied dat zijn de dingen dat ik er in verwerk veel eigen mening en eigen ontdekking en interesses... daarnaast lees ik regelmatig tijdschriften, nieuws pagina's over blues, forums, luister ik naar aard vark blues fm en praat ik veel met artiesten en bands daarnaast doe ik ook stuk promotie zei in me radio shows waar van 1 bij de lokale omroep en 1 op een internet radio of op mijn facebook pagina. Ik vind het geweldig om me er mee bezig te houden en verdien er helaas geen geld mee...

Helaas kan ik door omstandigheden niet betaalt werken dus zet ik me in voor 2 doelgroepen ouderen ( doe vrijwilligers werk in verzorgingstehuis) en dus als radio dj, promoter en entertainer.

Wat ik hoop hier te vinden of te doen?

Nieuwe mensen leren kennen, nieuwe muziek leren kennen binnen mijn genre, meer bands eventueel als promotie band te krijgen en eventueel misschien iemand die me een baantje aanbied wie zou het zeggen!?

En misschien is er iemand hier in de buurt van (Assen) die ook blues gek is dan kunnen we samen op de CD en Lp tour zoeken naar vette schijven en platen voor een betaalbare prijs?! Das de kunst en grote lol wat ik vind aan mijn uit de hand gelopen hobby zoeken naar muziek stukken, boeken of tijdschriften , cd's, Lp's dus mocht je wat hebben liggen hoor ik het graag!

Dit ben ik en dit doe ik!

Genoeg over mij wie ben jij en wat doe je hier en wat hoop je hier te vinden? Maar een grotere en belangrijkere vraag hebben we iets gemeen?
 

Thisso

Sunset slot
Sfeerbeheer
6 mrt 2016
2.176
2.996
Ik wil niet 'that guy' zijn maar voor je een promopraatje op een forum gooit, laat je best je tekst eerst even nalezen. Die was namelijk amper te lezen door de interpunctie en de vreselijke dt-fouten.
Verder ken ik zelf niet veel van blues en wens ik je nog veel plezier met je zoektocht en hobby!
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.381
541
Genoeg over mij wie ben jij en wat doe je hier en wat hoop je hier te vinden?

Shitposten en memen. Maar dat werkte beter back in the old days, tegenwoordig komen hier te veel mensen om serieus te praten over Pinkpop bijvoorbeeld.
 

bcmrmaybe

Subheadliner
27 feb 2014
4.586
655
Ah oke haha ik hou wel van een dolletje

Black-Lies is van nature een azijnpisser lol maar ik denk niet dat je hier veel animo vindt. In ieder geval succes met je zoektocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken