Werchter Boutique

Shaverion

Support act
12 nov 2012
1.129
0
Werchter Boutique moet naast Muse ook nog de gehele line-up bekent maken, dit gebeurd waarschijnlijk in 1x maar de sub-headliner zou nog best eens een redelijk grote naam kunnen zijn. Vorig jaar was het Soundgarden dus iets van dat kaliber kunnen we dit jaar ook wel verwachten. Ik zie zelf wel een kansje voor QOTSA, ze hebben nog niks in Belgie en RW zelf word steeds onwaarschijnlijker. Ook voor Pukkelpop zaten ze niet bij de eerste lading namen terwijl er aan die naam dit festivalseizoen niet veel speciaals is, het is gewoon afwachten waar in Belgie ze komen te staan dus geen reden om te wachten.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Oh dat is weer die pannenkoek van 99 Festivals. Laat die mafkees maar lekker zwetsen, geen aandacht aan besteden verder.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Hahahaha, dat is werkelijk het enige grappige eraan :D

Dit is geen grap van 99festivals, wel van een fake twitteraccount. Best hilarisch dat hij dit soort berichten gelooft en los op zijn site zwiert, maar ondertussen festileaks verwijt ooit foutieve leaks te publiceren :D
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Hahahaha, dat is werkelijk het enige grappige eraan
icon_biggrin.gif


Dit is geen grap van 99festivals, wel van een fake twitteraccount. Best hilarisch dat hij dit soort berichten gelooft en los op zijn site zwiert, maar ondertussen festileaks verwijt ooit foutieve leaks te publiceren
icon_biggrin.gif

Nooit meer serieus nemen die Olivier. En hij maar denken dat hij een primeurtje heeft! :D
 

PwoperFish

Sunset slot
18 jan 2014
2.499
19
Dit is geen grap van 99festivals, wel van een fake twitteraccount.
@WBoutiqueFest is toch wel het officiële Twitter account van Boutique?

Ben wel benieuwd trouwens of, en wanneer, ze met iets komen.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
2.951
519
Dat is inderdaad het officiële account, maar zij hebben niks getweet. Het lijkt er eerder op dat iemand een zogenaamde print screen heeft gefabriceerd.
 

Thomus

Gouden Tip
29 jan 2014
354
0
Het is wel een mogelijke line up!
In de aard van Classic geboekt zelf. 1 echte topper, redelijk grote buitenlandse naam (al tipt Lilly niet aan Simple Minds) en enkele Belgische kleppers.
De grote fout zit hem bij Selah Sue die net is aangekondigd voor een eclusief cocnert in Vlaanderen bij Cactus (gisteren)

Coldplay zou wel echt nog altijd kunnen denk ik en zie ik als grootst mogelijke kandidaat. We zullen zien.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Hmm, my bad. De echte account zou in ieder geval nooit zo'n grap posten, dus het moest dan ofwel een fake account ofwel een photoshop zijn.

Maar er zijn tekens genoeg dat dit vals is: dEUS heeft al 100x gezegd dat PIAS Nites hun enige officiele Belgische show was voor 2014 (+ dan een warming-up in Antwerpen). Selah Sue is, zoals hierboven gezegd, ook nog eens een Vlaamse exclusive voor Cactus Festival.

Opvallend wel dat 99festivals slechts enkele uren voor het Coldplaybericht nog over dat van Selah Sue postte, goed werk daar...

Edit: hun bericht is aangepast met de vermelding dat het waarschijnlijk een grap is.
 

Gloeilamp

Sunset slot
24 nov 2013
2.467
3
Onze mafketel van 99Festivals probeert er wel op een leuke manier onderuit te komen :D

Geen idee hoe ik een printscreen kan plaatsen hier, dus dan maar een linkje: https://twitter.com/O_Verstraeten/status/451273070318460928

 

jefferke

Sunset slot
24 nov 2013
3.389
1.893
Ik denk dat indien Boutique doorgaat, het naar alle waarschijnlijkheid zal draaien rond de derde en laatste headliner van Glastonbury. Zijzelf zeggen dat ze er voorlopig nog niks over kwijt kunnen en ook over Boutique is voorlopig geen nieuws. Zelfde reden? Time will tell.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Ik denk dat indien Boutique doorgaat, het naar alle waarschijnlijkheid zal draaien rond de derde en laatste headliner van Glastonbury. Zijzelf zeggen dat ze er voorlopig nog niks over kwijt kunnen en ook over Boutique is voorlopig geen nieuws. Zelfde reden? Time will tell.

Zie Glasto topic, die laatste headliner is Metallica.

Boutique is in mijn ogen gewoon afgeschreven. Er zit in de weken rond Rock Werchter geen act in de buurt die gemakkelijk 40-60.000 tickets de deur uitkrijgt, en het lijkt me sterk dat er half april nog een band vanuit het niets komt. Zeker nu alle grote festivals (Optimus Alive en Benicassim tel ik even niet mee) hun headliners al hebben.
 

xSam__

Gouden Tip
1 okt 2013
449
0
Werchter Boutique is al paar keer overgeslagen geloof ik.
in 2011 was het er bijvoorbeeld niet geloof ik.
 

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.137
1.161
<div class="d4p-bbt-quote-title">jefferke wrote:</div>
Ik denk dat indien Boutique doorgaat, het naar alle waarschijnlijkheid zal draaien rond de derde en laatste headliner van Glastonbury. Zijzelf zeggen dat ze er voorlopig nog niks over kwijt kunnen en ook over Boutique is voorlopig geen nieuws. Zelfde reden? Time will tell.

Zie Glasto topic, die laatste headliner is Metallica.

Boutique is in mijn ogen gewoon afgeschreven. Er zit in de weken rond Rock Werchter geen act in de buurt die gemakkelijk 40-60.000 tickets de deur uitkrijgt, en het lijkt me sterk dat er half april nog een band vanuit het niets komt. Zeker nu alle grote festivals (Optimus Alive en Benicassim tel ik even niet mee) hun headliners al hebben.

Als er één artiest is die laat begint met zijn optredens te plannen, dan is het Prince. Die doet dat maar enkele maanden of weken op voorhand.
 

JB.

Sunset slot
Sfeerbeheer
2 dec 2013
2.494
747
Boutige gaat dus dit jaar niet door. http://festileaks.com/2014/04/werchter-boutique-2014-gaat-niet-door/

de vraag is of er dus al grote plannen waren en het op het laatste moment niet doorging vanwege de artiest, of dat ze dus nog helemaal geen artiest hadden. misschien dat dit ook de special guest van Glastonbury zou kunnen zijn?
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Dat is wel speculeren ten top hoor, haha. Maar goed, dit komt niet geheel onverwachts denk ik.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken