Werchter Boutique

12 berichten aan het bekijken - 76 tot 87 (van in totaal 87)
  • Auteur
    Thijs
    Bijdrager

Beetje vreemd dat All Time Low er niet staat. Die zijn namelijk voorprogramma van 5SOS tot vlak voor Boutique. Misschien een geval ‘zo goedkoop mogelijk opvullen met Belgische namen aangezien de ticketverkoop goed loopt.’
    Anyways, ik hoop vooral op een livestream. De gezichten van duizenden Swift fans die naar een schreeuwende Zwangere Guy staan te kijken, wil ik niet missen.

RW 15-16-17-18-19 // PKP 15 // DTRH 19
    Concert archive

2+
    mattman
    Sleutelbeheerder

Zwangere Guy en Brihang staan hier wel een beetje vreemd vind ik. Vooral ZG is toch veel te alternatief voor een poppubliek? En zijn (toch wel grote) fanbase gaat geen ticket kopen voor een dag waarop godbetert 5SOS speelt.

0
    TettenVogel
    Bijdrager

Zwangere Guy en Brihang staan hier wel een beetje vreemd vind ik. Vooral ZG is toch veel te alternatief voor een poppubliek? En zijn (toch wel grote) fanbase gaat geen ticket kopen voor een dag waarop godbetert 5SOS speelt.

Ik heb het al hier ergens op het forum gepost, maar Zwangere Guy staat precies op elk (dorps)festival. Dat hij nu op deze line-up staat komt zijn street cred niet ten goede.

GMM 11-12-13-15-17-18-19-20 // PKP 11-12-13-15-16-17-18-19-20 // RW 13-15-16-17 // DOUR 16-19 // ROCK HERK 17 // PLAY FESTIVAL 14-17-19 // C2C Turijn 18 // Les Nuits Sonores 19
    Ik heb geen bronnen.

0
    TettenVogel
    Bijdrager

Beetje vreemd dat All Time Low er niet staat. Die zijn namelijk voorprogramma van 5SOS tot vlak voor Boutique. Misschien een geval ‘zo goedkoop mogelijk opvullen met Belgische namen aangezien de ticketverkoop goed loopt.’
    Anyways, ik hoop vooral op een livestream. De gezichten van duizenden Swift fans die naar een schreeuwende Zwangere Guy staan te kijken, wil ik niet missen.

De Golden Circle gaat nog leeg zijn wanneer hij begint, dus ik denk dat Zwangere Guy eerder met een blik van “wat doe ik hier in godsnaam” het podium op loopt.

GMM 11-12-13-15-17-18-19-20 // PKP 11-12-13-15-16-17-18-19-20 // RW 13-15-16-17 // DOUR 16-19 // ROCK HERK 17 // PLAY FESTIVAL 14-17-19 // C2C Turijn 18 // Les Nuits Sonores 19
    Ik heb geen bronnen.

1+
    warriorandweirdo
    Bijdrager

De Golden Circle gaat nog leeg zijn wanneer hij begint, dus ik denk dat Zwangere Guy eerder met een blik van “wat doe ik hier in godsnaam” het podium op loopt.

Die Golden Circle zal wel vanaf de middag volstaan met mensen die persé op de eerste rij willen staan om Taylor te zien hoor, daar moet je je niet te veel zorgen over maken. 😉

0
    Kereltje
    Bijdrager

Nogal gemakkelijke opmerking naar de organisatie toe. All Time Low is enkel support bij de losse shows van 5SOS, op de andere festivals van die laatste (Pinkpop, Orange Warsaw) ontbreekt All Time Low eveneens.

Daarnaast zijn er al kortingsacties geweest op de tickets voor Boutique, dus zo goed zal de verkoop ook niet lopen.

0
    Yannick
    Bijdrager

Ik heb het al hier ergens op het forum gepost, maar Zwangere Guy staat precies op elk (dorps)festival. Dat hij nu op deze line-up staat komt zijn street cred niet ten goede.

De Bazart van 2020, beetje jammer maar als voornamelijk Nederlandstalig rapper moet je natuurlijk érgens al je geld vandaan kunnen halen natuurlijk. En natúúrlijk staat Bazart hier ook lmao.

1+
    ChiquitaChaser
    Bijdrager

Iemand die weet of je op Boutique/TW ook een bandje krijgt waarmee je op en af het terrein kan gaan?

Tot vorig jaar nog niet.

Klopt niet!
    Bij het verlaten van het terrein krijg je een bandje indien je terug wilt komen

0
    jimmywe
    Bijdrager

Iemand die weet of je op Boutique/TW ook een bandje krijgt waarmee je op en af het terrein kan gaan?

Tot vorig jaar nog niet.

Klopt niet!

Wel pas na 14u beginnen ze dit te doen, ervoor niet.

0
    ChiquitaChaser
    Bijdrager

Tot vorig jaar nog niet.

Klopt niet!

Wel pas na 14u beginnen ze dit te doen, ervoor niet.

Deuren ook pas open tegen 12u .

0
    Joe
    Bijdrager

Tot vorig jaar nog niet.

Klopt niet!

Echt? Nooit geweten.
    Maar ook nooit nodig gehad, er staan dan toch geen kraampjes langs de straat.

0
    Thijs
    Bijdrager

Nogal gemakkelijke opmerking naar de organisatie toe. All Time Low is enkel support bij de losse shows van 5SOS, op de andere festivals van die laatste (Pinkpop, Orange Warsaw) ontbreekt All Time Low eveneens.

Daarnaast zijn er al kortingsacties geweest op de tickets voor Boutique, dus zo goed zal de verkoop ook niet lopen.

Ja, die twee opmerkingen waren eerder apart bedoeld, dat had ik beter kunnen verwoorden.
    Ik had All Time Low daardoor een logische naam gevonden. En ik vind het daarnaast gewoon zwak als ze naast de headliner maar twee buitenlandse namen boeken. Dat is helaas wel vaker het geval bij Boutique zie ik nu.

Ik ben trouwens wel enorm benieuwd naar die ticketverkoop. Misschien verkoopt het uiteindelijk niet uit maar het lijkt me wel dat deze lineup de wei voor zeker 80% gevuld moet kunnen krijgen.

RW 15-16-17-18-19 // PKP 15 // DTRH 19
    Concert archive

0
12 berichten aan het bekijken - 76 tot 87 (van in totaal 87)
  • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.